Kotiäiti upeaksi, apua käytäntöönpanoon?

kotiäiti

Hyvät AV keskustelijat, tarvitsen apua ulkonäköni uudistamiseen. Olen kahden pienen pojan kotiäiti. Ikää 32 v. Haluan taas olla kaunis, seksikäs ja upea.

Vielä 5 vuotta sitten tunsin oloni upeaksi. Meikkaamalla ja hiuksia laittamalla sain itsestäni hyvännäköisen, ja nautin siitä kun päät kääntyivät baarissa ja työpaikalla. Se toi minulle paljon iloa! Ulkonäöstä huolehtiminen toi arkeen iloa ja kauneutta.

Nyt olen salakavalasti vuosien saatossa lihonut paljon. Nyt raskauden jälkeen painoa oli 80 kg, josta olen saanut tiputettua 76 kiloon, pituutta 165 cm. Imetän vielä, mikä auttaa painonpudotuksessa. Paino tippuu vaan todella hitaasti, n. 300g viikossa. Enkä laiskuuttani jaksaisi olla tiukemmalla ruokavaliolla. Syön nyt paljon terveellistä ruokaa, salaatteja, hedelmiä yms. Kannattaako teistä jatkaa samaan hitaaseen malliin, vai yrittää laihtua nopeampaa? Mitä teen vatsalleni, jossa on selluliittia ja iho löysä ja ei-kimmoisan näköinen. Onko jotain hoitoja, millä sen saisi näyttämään samalta, kuin ennen lapsia? Toinen ongelmani on reisimuhkurat ulkoreisissä, satulalaukut, miten saisin ne pois?

Näytän nyt kamalalta. Pukeudun legginseihin ja imetyspaitoihin. Hiukset likaisena nutturana ja perushygieniakin rempallaan. Tuntuu todella vaikealta saada itsestään enää hyvän ja tyylikkään näköistä... Mistä voisin saada apua pukeutumiseeni? Arkeen sopivia tyylikkäitä klassisia vaatteita? Miten pääsen eroon tästä laiskuudesta ja mukavuuden halusta, kun jo hampaiden pesu on kauhean työn takana? Voiko pukeutumisneuvojasta (Stokkalla ainakin olis..) saada apua arjen vaatetukseen? Onko joku kokeillut?

Liikunta varmasti piristäisi ja auttaisi kiinteytymään. Jos jaksaisin mennä salille, niin mikä olisi minimitaso, mistä jo hyötyisin? Onko parempi mennä ohjatulle tunnille, tai pyytää saliohjelma? Kummasta olisi pitkän päälle enemmän hyötyä ulkonäön ja terveyden kannalta?

Tuntuu pahalta olla tässä kunnossa ja tämän näköinen, joten kaipaan teiltä käytännön vinkkejä, miten pääsen tästä pois? Olen hukassa. Auttakaa :(

Kommentit (6)

Vierailija

Onnittelut lähteneistä kiloista! Jatka painonpudotusta, niin olosi paranee, peilikuva alkaa taas näyttää hyvältä ja vaatteet istuvat. Hiustenpesu joka toinen päivä ja joka aamu kevyt ehostus kasvoille. Kaikki hyötyliikunta auttaa kohti uutta, hyvän mielen elämää.

Vierailija

Jos saat kaksi tai mielellään kolme kertaa viikossa tehtyä tehokkaasti tunnin salilla, siitä saat nopeasti näkyviä tuloksia. Kävele lisäksi ulkona. Ruokavalion merkitys on kuitenkin isompi,80%. Kun yhdistät ruokavalion ja treenin, saat varmasti upean kropan.

Vierailija

Vaikea usoa et olisit ollut koskaan sellainen katseen kerääjä, kilot eivät tule salaa. Aloita treenit pääsi kuntoon saattamalla.

Vierailija

Sanoisin että laihdutus on se keino jolla on eniten mahdollisuuksia muokata ulkonäköä. Se vaikuttaa kaunistavasti niin moneen, persiistä pärstään.

Vaatteiden osalta aloittaisin juurikin siitä pukeutumisneuvojasta. Sanot että tarviit perusvaatteet kuntoon. Koska on talvikausi, niin jo pelkkä uuden kauniin takin + kenkien  +laukun ostamisella näytät julkisilla paikoilla hyvältä.

Sitten kampaajalla tukka kuosiin, leikkaus ja sävytys, kulmat muotoiluun + värjäys. 

Jos et jaksa meikata, niin maltilliset ripsipidennykset auttaa. Mut nämä on paremmat niille laittautuja-persoonille, monet luonnonkauniit ei tykkää.

Jos on silmälasit, niin päivitä ne. Oikeanmalliset rillit tekee ihmeitä kasvoille. :)

Vierailija

Ja sinulle kyllä suosittelisin aerobista liikuntaa ennemmin kuin salia, täytyy saada rasva liikkeelle. Eli ryhmäliikunta voisi olla sopivampi, lisäksi aloituskynnys on matalampi ja siihen voi innostua jo ekalla kerralla. Esim. Body Pump yhdistää ryhmäliikunnan + painojen nostelun salilla.

Tärkeintä olisi että sulla on kivaa siellä, jotta menet jatkossakin.

kotiäiti

Luen näitä ihan kyynel silmässä. Jotenkin toivo tähän projektiin palaa. Oon tässä pari vuotta pitänyt huolta kaikista muista paitsi itsestäni. Jos nyt ensi vuosi pitäisin myös itsestäni huolta! Kiitos kaikille kommenteista ja kommentoikaa lisää vaan :) Luen kaikki ajatuksella ja pistän vinkkinne ylös! Kiitos kiitos kiitos!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat