Ei mitään sutinaa pitkiin aikoihin

Vierailija

Ja olen vasta 24-vuotias, ihan nätti sinkkunainen. En viihdy baareissa ja enpä sieltä koskaan ole löytänyt edes treffiseuraa. Harrastan nyt vain lenkkeilyä koiran kanssa. Opiskelu ja työ vie paljon aikaa. En kaipaa mitään yhdenillanjuttuja, vaan treffejä, viestittelyä ym kivaa :) mistä lähden etsimään kivoja miehiä :0 koulustakaan en ole ketään bongannut

Kommentit (10)

Vierailija

Sosiaalisten piirien kautta. Kavereiden kaveripiireistä, yhteisistä kotibileistä / illanvietoista, jne. Noista voi tuurilla löytää loistoyksilöitä.

Vierailija

NipsuNapsu kirjoitti:
Erillaisia deittisovelluksia ja sivustoja on netti pullollaan. Yritä sieltä. Itselläni takana useammat onnistuneet nettitreffit.

Vaikea kuvitella, että normaali ja haluttava mies joutuisi turvautumaan nettitreffeihin.

Tinderi eri asia.

NipsuNapsu
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:
Erillaisia deittisovelluksia ja sivustoja on netti pullollaan. Yritä sieltä. Itselläni takana useammat onnistuneet nettitreffit.

Vaikea kuvitella, että normaali ja haluttava mies joutuisi turvautumaan nettitreffeihin.

Tinderi eri asia.

Mikä mies? Minun ymmärtääkseni aloittaja on nainen ja nainen olen itsekin. Ei nettiä tarvitse käyttää, mutta se on helppo tapa tutustua ihmisiin. Toki sieltäkin kaikenlaista tyyppiä löytyy. Miksi Tinder on eriasia deittipalvelu sekin?

Vierailija

NipsuNapsu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:

Tinderi eri asia.

Mikä mies? Minun ymmärtääkseni aloittaja on nainen ja nainen olen itsekin. Ei nettiä tarvitse käyttää, mutta se on helppo tapa tutustua ihmisiin. Toki sieltäkin kaikenlaista tyyppiä löytyy. Miksi Tinder on eriasia deittipalvelu sekin?

Oletin, että aloittaja etsii miestä.

Saat vastauksen kun selaat läpi nettideittipalveluiden tarjonnan miehistä :D Valtaosa ei ole laatumiestä nähnytkään. Parhaimmat vapaat miehet löytyvät aivan muista paikoista... Jotka tosin ap:n elämään eivät näytä kuuluvan kun ei miestä ole onnistunut löytämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:

Tinderi eri asia.

Ap:llä ei ole sutinaa, joten hänkään ei välttämättä mene kategoriaan "normaali ja haluttava". Muutenhan sitä luulisi olevan. Nettideittailemaan siis!

t. "vissiin epänormaali ja epähaluttava mies, joka löysi vaimon nettideittailemalla"

NipsuNapsu
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:

Tinderi eri asia.

Oletin, että aloittaja etsii miestä.

Saat vastauksen kun selaat läpi nettideittipalveluiden tarjonnan miehistä :D Valtaosa ei ole laatumiestä nähnytkään. Parhaimmat vapaat miehet löytyvät aivan muista paikoista... Jotka tosin ap:n elämään eivät näytä kuuluvan kun ei miestä ole onnistunut löytämään.

Ai sori, ymmärsin väärin. Itse olen kyllä muutaman hyvän tyypin netistä löytänyt.  Ihan normaaleja ihmisiä siis nämä miehet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:

Tinderi eri asia.

Ap:llä ei ole sutinaa, joten hänkään ei välttämättä mene kategoriaan "normaali ja haluttava". Muutenhan sitä luulisi olevan. Nettideittailemaan siis!

t. "vissiin epänormaali ja epähaluttava mies, joka löysi vaimon nettideittailemalla"

Totta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat