asun ekaa kertaa yksin ja olen kohta 40v

Vierailija

Näin on päässyt käymään. Kolmen pitkän suhteen jälkeen asun nyt ensimmäisiä päiviä yksin. Ei miehiä, ei lapsia, ei kämppiksiä. Minä ensimmäistä kertaa elämässäni. Viimeksi vietin viikonlopun yksin 18 vuotta sitten. Sen jälkeen AINA joku ollut kanssani. 3 hyväksikäyttäjä miestä. Minulle jäi vaatteet ja mummon matot, mielenterveys ja työkyky meni, luottotiedot meni, lapset meni ja nyt istun puolityhjässä kämpässä missä muutama kaluste hankittu kirpputorilta ja tunnen olevani rikas. Ei tarvitse passata, ei salailla, ei pelätä eikä ostaa rakkautta. Kuunnella huorittelua ja haukkumista. Ihana hiljaisuus ja rauha. Rahaa ei ole, mutta pikkuhiljaa minä rakennan kodin ja IKINÄ ei yhtään miestä enää tänne muuta.

Kommentit (4)

Vierailija

Ovat isällään. Sossu vahtii niitä sen hoivissa. Minä en nyt ole saanut lupaa pitää lapsia luonani edes lomalla terveyteni takia. Kun tapaan niitä minulla on periaatteessa hoitaja paikalla. Monesti en jaksa muuta kuin nukkua tai tuijotan sohvalla. En siis aina ole ollut tällainen. Olin vielä ihan normaali työssäkäyvä nainen ennen miestä nro 2
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat