Äitiysvaateet halvalla

äitiysvaatteet halvalla

Terves, mistä kannattaa nykyään hankkia äitiysvaatteita? Sellainen paikka josta saisi halvalla ja kestäviä :). Mieluiten myös saisi olla kauppa / verkkokauppa, josta saisi määräalennusta jos ostaa paljon äitiysvaatteita tai imetysvaatteita kerralla.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä ostin omani H&M:ltä ja kirpparilta. Kannattaa katsoa myös huutista ja toria. Äitiysvaatteita ei välttämättä tarvitse ihan hirveää määrää. Mulla oli oikeastaan vain housuja. Tokassa raskaudessa ostin yhden neuleen.

Vierailija

Kirppareilta kannattaa katsoa. Minä myin omat äitiysvaatteeni vuosi sitten lastenkirppiksellä euron kappale, joten kyllä niitä halvallakin löytää.

Enpä tiedä, kuinka paljon täytyy ostaa vaatteita, että saa paljousalennusta. Minulla oli kolmet imetysliivit sekä kahdet pitkät housut ja yhdet sortsit, joissa oli venyvä vyötärö. Paitoja ei ollut ollenkaan, käytin väljiä nappipaitoja ja isoa vetoketjullista neuletakkia loppuraskauden ja imetyksen aikana (oisikohan ollut KappAhlista).

Vierailija

Mä olen molemmat lapset imettänyt niin, että päällä on löysempi paita ja alla toppi (ja imetysrintsikat). Yhtään imetysvaatetta mulla ei ole ollut (paitsi semmoisia toppeja, joita käytetään ilman rintsikoita). En sano, etteikö ne varmaan ole ihan käteviä, mutta ilmankin pärjää ja niitä voi sitten hankkia tarpeen mukaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat