Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on avautunut minusta ja meidän ongelmista kaverilleen

Vierailija
06.11.2015 |

Mies on siis kertonut ogelmistamme kaverilleen. Nuo asiat ovat minulle tosi herkkä kohta ja olen itsekin mokaillut (en pettänyt). Ymmärrän, että mies kertoo ongelmista kavereilleen. Mutta miten hän voi sen jälkeen edes olettaa, että voisin enää viettää aikaa noiden kavereiden kanssa? Itsekin kyllä avaudun ystävilleni, mutta jätän tietyt asiat kertomatta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi kaveri kertoi samat minulle. Miltäs se tuntuu?

Vierailija
2/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkoset nyt aina tilittävät kaikki jutut ystävilleen. Kullin kokoa myöten. Joten elä asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä noinkin päin. Yleensä naiset juoruaa kaiken ystävilleen ja ystävät vielä jollekin eteenpäin ja miehilleen valitusti jotain.

Vierailija
4/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parisuhteen ongelmat eikä muutkaan intiimiasiat kuulu ulkopuoliselle. Kyllä menis luottamus ja seksielämä estoiseksi, jos kumppani juoruilisi asioita pikin poikin.

Vierailija
5/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi ole mikään umpio. Totta helvetissä hänkin haluaa jutella kaverilleen mieltä vaivaavista asioista. Olisit tyytyväinen, että puhuu. Olen itse nainen ja tiedän mitenkä naisporukassa ruoditaan mies- ja perheasioita. Miksi et soisi samaa miehellesi?

Vierailija
6/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako muut sitten olla välittämättä siitä mitä teistä ajatellaan ja puhutaan? Mulla on sitten heikko itsetunto, kun toivon, ettei mua pidettäis ihan hulluna tai säälittäisi.

Ap

Vierailija
7/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät ihan samaa, joten elä asian kanssa.

Vierailija
8/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako muut sitten olla välittämättä siitä mitä teistä ajatellaan ja puhutaan? Mulla on sitten heikko itsetunto, kun toivon, ettei mua pidettäis ihan hulluna tai säälittäisi.

Ap

Tuskin säälitään ja pidetääb hulluna. Vai ootko lääkityksellä avohoidossa ja elät jollain lailla säälittävästi??

Vierailija
9/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti missä porukoissa täällä ihmiset oikein liikkuvat jos juoruaminen on ihan normi. Suunnattomasti ihmettelen.

Vierailija
10/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa niistä omaa elämää koskevista ongelmista sitten saisi puhua?

Vierailija
11/11 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsestäsi liian tärkeää. Tuskinpa ne muut jaksaa sinua miettiä. Heillä on ihan omat asiat ja murheet.