Mies on avautunut minusta ja meidän ongelmista kaverilleen

Vierailija

Mies on siis kertonut ogelmistamme kaverilleen. Nuo asiat ovat minulle tosi herkkä kohta ja olen itsekin mokaillut (en pettänyt). Ymmärrän, että mies kertoo ongelmista kavereilleen. Mutta miten hän voi sen jälkeen edes olettaa, että voisin enää viettää aikaa noiden kavereiden kanssa? Itsekin kyllä avaudun ystävilleni, mutta jätän tietyt asiat kertomatta.

Kommentit (11)

Vierailija

Välillä noinkin päin. Yleensä naiset juoruaa kaiken ystävilleen ja ystävät vielä jollekin eteenpäin ja miehilleen valitusti jotain.

Vierailija

Mun mielestä parisuhteen ongelmat eikä muutkaan intiimiasiat kuulu ulkopuoliselle. Kyllä menis luottamus ja seksielämä estoiseksi, jos kumppani juoruilisi asioita pikin poikin.

Vierailija

Ei miehesi ole mikään umpio. Totta helvetissä hänkin haluaa jutella kaverilleen mieltä vaivaavista asioista. Olisit tyytyväinen, että puhuu. Olen itse nainen ja tiedän mitenkä naisporukassa ruoditaan mies- ja perheasioita. Miksi et soisi samaa miehellesi?

Vierailija

Osaako muut sitten olla välittämättä siitä mitä teistä ajatellaan ja puhutaan? Mulla on sitten heikko itsetunto, kun toivon, ettei mua pidettäis ihan hulluna tai säälittäisi.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osaako muut sitten olla välittämättä siitä mitä teistä ajatellaan ja puhutaan? Mulla on sitten heikko itsetunto, kun toivon, ettei mua pidettäis ihan hulluna tai säälittäisi.

Ap

Tuskin säälitään ja pidetääb hulluna. Vai ootko lääkityksellä avohoidossa ja elät jollain lailla säälittävästi??

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat