Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion etsiä tänä viikonloppuna itselleni seksiseuraa, kun en ole saanut yli vuoteen

Vierailija

Olen nainen ja minusta tuntuu siltä että mies olisi nyt paikallaan. Yhdeksi tai useammaksi kerraksi... Ai että jännittää niin kamalasti että kohta tulee jännäkakka housuun. Siitä on jo liian pitkä aika kun olen harrastanut seksiä netistä löytämääni mieheen. Sieltä sitä kai täytyy metsästää kun ei baarit kiinnosta.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Miksi haluat pilata itsesi jonkun miehen kanssa? Olet kuitenkin pystynyt olemaan yli vuoden ilman munaa, miksi et olisi jatkossakin? Ihan kuin tupakoitsija olisi ensin ollut pitkän aikaa ilman savuketta, mutta sitten sortuisi taas polttamaan.

Vierailija

Minä en ole saanut kohta kuuteen vuoteen mutta en silti lähde baariin mitään kertahoitoja hakemaan. Epätoivoista.

Vierailija

Toivottavasti löytyy. Se kakka tosin voi karkottaa (joitain) miehiä, et vaippa pöksyyn jos on pidätysvaikeuksia.

Vierailija

Mistä mies voisi saada pitempiaikaista seksiseuraa, kun baarit ei kiinnosta ja netissä on sata miestä yhtä naista kohti? Pitääkö mennä ammattilaiselle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä mies voisi saada pitempiaikaista seksiseuraa, kun baarit ei kiinnosta ja netissä on sata miestä yhtä naista kohti? Pitääkö mennä ammattilaiselle?

Sexwork.net ainoa mistä miehellä tärppää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat