Mitä tekisit jos... (vakityö vai määräaikaiset)?

Vierailija

Hei, työskentelen työssä, josta tykkään ja jossa on ok palkka jne. En voi kertoa tarkasti, mutta tähän liittyy vahvasti harrastuksenkin. Motivoi siis. Ongelma on se, että vain pätkätyötä on tarjolla ja välilläolen työttömänä. Nyt saattaisin saada vakituisen työn jossa toimenkuva olisi osin sama osin eri, mutta työmatkat pitkiä yms. ei niitä samoja hyviä puolia kuin näissä pätkissä. Ihan ok työtä tämäkin uusi olisi, mutta ei sitä johon minulla on tunteen palo. Kumman valitsisit? Jos tarjottaisiin vakkari sieltä ei varmaan niin vain enää uskaltaisi irtisanoutua , jos saisi taas unelmaduunista pätkäsopimuksen. Pieni mahdollisuus on että pätkät olisivat joskus myös vakkareita. Eli unelmatyöt pätkissä vai harmaa mutta turvallinen perusduuni näin kärjistäen?

Kommentit (5)

Vierailija

Minä valitsin mielekkäämmän osa-aikatyön ja hylkäsin kokoaikaisen ei-niin-kiinnostavan. En ole katunut, lisätöillä on välillä mahdollista saada palkkaakin vähän enemmän.

Vierailija

Olisin työtön ja saisin vakkarin perushomman, jees. No menisi jonku aikaa ja tarjolle tulisiunelmaduuni...määräaikainen. Saisin sen ja ottasin vastaan. Työkkäristä karenssi, no sen ajan olisi määräaikaista työtä joten ei haittaisi. Mutta sitte ei olisikaan unelmaduunille jatkoja vaikka vahvasti siltä ensin näytti. Paluuta ei olisi vakituiseenkaan koska olisin sieltä pois lähtenyt. Ja cv näyttäisi huonolta kun olen irtisanoutunut vakituisesta.  eli en kai uskaltaisi unelmien perässä laukata

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat