Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjolla S24 Treffeissä!

Vierailija

Miehiä, jotka on valmiita heti sitoutumaan ensimmäisen viestin jälkeen, sekä miehiä, jotka heti ekassa viestissään tarjoaa mitä kummallisimpia seksikokeiluita?

Eikö oikeasti ole mitään tosta väliltä? Kevyttä jutustelua ja tapailua? Huumori puuttuu noista ääripäistä kokonaan, molemmat on veren maku suussa etsimässä joko loppuelämän kumppania tai kertakäyttöseksiä. Puuttuuko miehiltä siis huumorintaju ja kevyt asenne elämään?

Kommentit (4)

Vierailija

Joo, tosikkoa porukkaa. Miehet ovat ilmeisesti viimeisenä oljenkortena tuolla kun niin äkkipikaisia ovat ja hermostuneita. 

Vierailija

No mä miehenä kävin siellä. Enkä sillä verenmaku suussa-asenteella käyttäen sitä viimeisenä oljenkortena vaan kattoen että miten tää toimii.

Jostain kummallisesta syystä siellä ei kauhean montaa päivää tarvinnut käydä enennkuin löytyi jutustelukumppani johon halusi keskittyä enemmän ja jättää sen maiseman ja siirtyä eteenpäin.

Eli meitä tavallisiakin on siellä ainakin joskus ollut. Ehkä me ollaan sitten niin kuumaa kamaa että siellä ei kauheen kauaa tarvitse olla.

Vierailija

Heh kun joskus yritin löytää seuraa sieltä. Yksi raivoili ,kun aloin viestitellä hänelle,sen jälkeen kun hän oli jonkun flirtin tai muun(en tiedä onko vielä sellaista) laitttanut enkä vastannut siihen takaisin, vaan ihan kirjoitin tavallisen viestin.

Toinen närkästyi kun vastaileminen kesti liian kaun, kyseli koko ajan mikä kestää kun koitin miettiä mitä vastaan.

Jäi kyllä aika hyökkäävä kuva S24 treffi miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä miehenä kävin siellä. Enkä sillä verenmaku suussa-asenteella käyttäen sitä viimeisenä oljenkortena vaan kattoen että miten tää toimii.

Jostain kummallisesta syystä siellä ei kauhean montaa päivää tarvinnut käydä enennkuin löytyi jutustelukumppani johon halusi keskittyä enemmän ja jättää sen maiseman ja siirtyä eteenpäin.

Eli meitä tavallisiakin on siellä ainakin joskus ollut. Ehkä me ollaan sitten niin kuumaa kamaa että siellä ei kauheen kauaa tarvitse olla.

Hyvä, jos löysit etsimäsi. Mutta juuri tuo, ettei "siellä ei kauheen kauaa tarvitse olla" indikoi usein sitä vakavan suhteen löytämistä ja sassiin.

Itse pyörin tuolla muuten vaan ajanvietteenä ja minua kiinnostaisi mies, jonka kanssa tulisi satunnaisesti heitettyä herjaa ja naljailtua muuten vaan silloin tällöin. Eli mieskään ei näkisi minussa heti mahdollista kumppania, vaan jutustelee muidenkin kanssa ja viettää aikaa kevyesti (ei kuitenkaan tyrkyttäen molonkuviaan joka suuntaan). Sitten jossain vaiheessa sitä vaan tajuaa että perhana, toihan on tossa pyörinyt jo monta kuukautta ja on tosi kiva ihminen, mehän sovittais yhteen!

Monilla tuntuu deittipalstalla oleminen olevan niin kauhean tavoitteellista. Minusta se on vaan itsessään mukavaa ajanvietettä. -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat