Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli ostaa minkkiturkki?

Vierailija

Onko teidän mielestänne aivan kamala idea?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei,mulla olis tarpeeton kellarissa. En nyt mitenkään muista oliko minkkiä vai mitä elukkaa,mutta aikanaan isolla rahalla hommattu. Edesmennyt käyttäjä oli noin 165cm pitkä ja veikkaisin että kokoa 40-42.

Vierailija

Jos oikeasti olet uutta turkkia olet ostamassa, niin suosittelisin lämpimästi psykoterapiaa. Turkistuotteiden ostajilla ja psykopaateilla on monia yhteisiä piirteitä: itsekeskeisyys, empatiakyvyttömyys ja omantunnon puute. Vaihtoehtoisesti olet yksinkertaisesti tyhmä ihminen: sinulla ei ole tarpeeksi faktatietoa turkistarhauksen eläimille aiheuttamasta kärsimyksestä. Ja jos olet ostamassa käytettyä turkkia, olen pahoillani, että haluat julkisesti pukeutua turkiksiin ja sitä kautta tehdä turkisten käytöstä hyväksyttävää. Kukaan ei tiedä, oletko ostanut raatosi kirppikseltä vai upouutena.

Vierailija

Onhan se aika kamala idea minusta. En itse ostaisi turkkia ja jos ostat, saat koko ajan se päällä pelätä aktivistien huutelua ja turkin tahallista sotkemista.

Miksi haluat ostaa turkin? Voisitko täyttää turkinoston takana olevan tarpeen jotenkin muuten? Esim. jos haluat pysyä lämpimänä, siihen on paljon kauniitakin vaatteita, jotka eivät ole turkkeja. Tai jos haluat jotain ylellistä ja kallista, siihenkin on paljon turkkia eettisempiä vaihtoehtoja.

Vierailija

Kannattaa ostaa käytettynä. Oman turkkini ostin 50 eurolla, on nätti, lämmin ja tuulenpitävä. Harva takki on 40 vuotta vanhana yhtä hyvän näköinen. Eikä harmita, jos joku kettutyttö vaikka spreijaa sen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat