Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjosin drinkkejä naiselle, eikä lähtenyt mukaan!

Vierailija

Törkeätä hyväksikäyttöä: ostin viime yönä mukiinmenevälle ja nuorehkole naiselle (n. 25-30 v.) kaksi drinkkiä (karpalolonkeron ja keskioluttuopin) ja mitä tekikään tämä koppava otus illan päätteeksi: lähti muka vessaan, eikä tullut takaisin! Ja kello oli jo lähes kolme aamulla! Olin tuhlannut aikaani ja huomiotani kelvottomaan ja omahyväiseen hutsuun. Ja kaiken kukkuraksi tuhlasin rahaa kalliisiin drinnkkeihin ilman vastapelvelusta! Kello oli jo liian paljon, että olisin ehtinyt kehittelemään uuden suunnitelman . Kyllä sitä kaikenlaista näkee kun vanhaksi elää!

M55

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Aika ikävää käytöstä nuorelta naiselta. Onneksi sellaiset ovat vähemmistössä, on meitä mukaviakin naisia :)

Vierailija

Ettei vaan olisi sammunut vessaan. En millään voi uskoa, ettei olisi lähtenyt noin mukavan ja hyvän ikäisen miehen matkaan.

Vierailija

Hahaha. Mä teen samaa teille vanhuksille. Parhaimmillaan otan pari drinkkiä kerralla teiltä vastaan ja sitten katoan poikaystävän kainaloon ja annan toisen drinkin hänelle.

Vierailija

Harrasteltiin tuota samaa silloin parikymppisinä 30-50v. miehet ihan into piukeina tarjosivat juotavaa ja kuvittelivat saavansa pesää. No eivät saaneet. Mutta me tytöt saatiin kyllä ilmaiset kännit.

Vierailija

Kyllä tuon ikäisellä miehellä pitäisi olla järkeä sen verran, että tajuaisi milloin häntä käytetään hyväksi. Miten muuten 5-kymppiselle miehelle voi drinkki olla kallis? Itse olen opiskelija, eikä karpalolonkero baarissa maksa mitenkään kohtuuttomasti - edes minun olemattomilla tuloillani. Joskus tarjoan kaverillekin. Ihan ilman vastapalveluksia.

Vierailija

NipsuNapsu kirjoitti:
Voisitko ap kertoa, mistä oot saanut sellaisen kuvan, että juoman tarjoaminen naisella=seksiä. Ja oikein 2 juomaa ostit..

No eikö ole päivän selvää, että mies tahtoo vastapalvelusta kalliista juomasta. Ja jäi mainitsematta, että sitä ennen olin näyttänyt tällä naikkoselle kännykkäkuvan myös jäykästä elimestäni (19 cm), ettei tulisi pettymystä ja tietäisi, millaista pamppua olisi luvassa. Mutta ei, lähti vain karkuun mitään sanomatta! Ei mitään käytöstapoja! Ensimmäinen kerta kun käy näin. Ja meikäläinen sentään ns. pelimies,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi sammunut vessaan. En millään voi uskoa, ettei olisi lähtenyt noin mukavan ja hyvän ikäisen miehen matkaan.

:D :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harrasteltiin tuota samaa silloin parikymppisinä 30-50v. miehet ihan into piukeina tarjosivat juotavaa ja kuvittelivat saavansa pesää. No eivät saaneet. Mutta me tytöt saatiin kyllä ilmaiset kännit.

Aikamoista hyväksikäyttöä, ostakaa omat juomat prkl ja tehkää selväksi, että herran haaveet ei tällä kertaa käy toteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
NipsuNapsu kirjoitti:
Voisitko ap kertoa, mistä oot saanut sellaisen kuvan, että juoman tarjoaminen naisella=seksiä. Ja oikein 2 juomaa ostit..

No eikö ole päivän selvää, että mies tahtoo vastapalvelusta kalliista juomasta. Ja jäi mainitsematta, että sitä ennen olin näyttänyt tällä naikkoselle kännykkäkuvan myös jäykästä elimestäni (19 cm), ettei tulisi pettymystä ja tietäisi, millaista pamppua olisi luvassa. Mutta ei, lähti vain karkuun mitään sanomatta! Ei mitään käytöstapoja! Ensimmäinen kerta kun käy näin. Ja meikäläinen sentään ns. pelimies,

Sulla tuli 1 vahingos tohon 9 eteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aikamoista hyväksikäyttöä, ostakaa omat juomat prkl ja tehkää selväksi, että herran haaveet ei tällä kertaa käy toteen.

On ihan OK kohdella kurjasti ihmistä, joka kuvittelee drinkin ostamisella voivansa odottaa niin isoa vastapalvelusta. Kun kohtelee ihmisiä kurjasti, kuuluukin saada kurjaa kohtelua palkaksi.

Vierailija

Ei se oo tyhmä joka pyytää…Paitsi että taisit olla niin tyhmä että tarjosit pyytämättäkin :D :D

Tiesitkö, että jos nainen sinua haluaa, niin se lähtee ilman drinkkejäkin. Jos taas ei halua niin voi ostaa sille vaikka koko baaritiskin, ja se silti lähtee sinne vessaan eikä tule koskaan takaisin :D

Vierailija

Trolli... ihme että tällaiseen lähdetään mukaan.

Oikeasti, jos olisin nuori nainen, niin en tuhlaisi baari-iltaa parista juomasta jonkun ihmisen kanssa joka ei muuten miellytä.

Kohta sitä kuitenkin on maha pystyssä tai raataa lapsikatraan kanssa, silloin ehkä miettii että senkin illan olisi voinut pitää hauskaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat