Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainoa? häntäluun yläpuolella "kuoppa"

Vierailija
06.11.2015 |

Häntäluun yläpuolella on kuoppa. Ei reikä, mutta oikein sellainen monttu joka on vähän tummunut. Näkyy siis pyllistettäessä, ei muuten. Onko kellään muulla vastaavaa. Joillakin on syntyessä siinä pienenpieni reikä, mutta ei minulla sellaista ole ollut, vain tuollainen epäesteettinen kuoppa.. :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään..?

Vierailija
2/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut todellakaan ko. aluetta katseltua että onko kuoppaa vai ei. Eikä kiiinnosta jatkossakaan katsoa, ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on! Luulin kyl et tullut lapsena, kun kaaduin taaksepäin luistellesssa niin että luistimen terä osui siihen. Oli tosi kipeä onnettomuus :(

Voi kyl olla syntyjäänkin ollu, en oo lapsena niin tutkinut

Vierailija
4/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen olen tuollaisessa asennossa nähnyt ja hänellä oli siinä pieni kuoppa, mutta minusta se oli aivan ihonvärinen.

Mies

Vierailija
5/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä tarvii katsoa, riittää että pesee joskus peräpeilinsä niin kyllä sen tuntee... t. 3

Vierailija
6/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaalla pojallani on sellainen kuoppa, olen sitä ihmetellyt. Se on aika pieni, mutta jotenkin sellainen "terävä" ja kokoonsa nähden syvä. No, eipä ole haittaa ollut siitä.

Vierailija
7/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se pää sieltä p****eestäsi ja käy vaikka lääkärille näyttämässä niin selviää oletko ok vai et.

Vierailija
8/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo kuoppa. Sen väriä en tiedä kylläkään, mutta vauvasta asti se kuulemma on ollut.

Vierailija
9/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla! Sanon sitä toiseksi puonsilmäksi. Se on siis persvaon lopussa sellainen syvempi kohta. Tyttärellä näyttää olevan samanlainen, huomasin joskus vaipanvaihdon yhteydessä.

Vierailija
10/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös. Sellainen pieni, mutta aika syvä kuoppa. Ihan ihonvärinen kyllä. Luulin pitkään, että sellainen on kaikilla. 

Vierailija
11/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen. En tiedä minkä värinen on enkä ole sitä mitenkään erilaisena pitänyt. Luullut kaikilla olevan saman.

Vierailija
12/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.healio.com/pediatrics/journals/pedann/2014-3-43-3/%7B02d3516…

Minkälaiset teillä on? Mun lapsella oli tuollainen pikkuhännnän näköinen painauma, nyt kaikenlaista pulmaa ilmennyt, itselläni likvidikierron häiriö...

Vierailija
13/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkoöailla tuollainen kuoppa mitä muilla lapsilla. Ilman reikää. Harmittaa vain kun se on niin näkyvä ja tummunut että aivan kuin olisi kaksi perssilmää :s toisaalta tämä lohdutti kun en olekaan ainoa! Voikohan sitä vaalentaa...

Ap

Vierailija
14/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni sitä kutsutaan fisteliksi, joillain se voi olla kuoppa ja toisilla ihan reikä. Mulla löytyy, miehen mielestä se on huvittava :P periytynyt myös molemmille lapsille.

Vierailija
15/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melkoöailla tuollainen kuoppa mitä muilla lapsilla. Ilman reikää. Harmittaa vain kun se on niin näkyvä ja tummunut että aivan kuin olisi kaksi perssilmää :s toisaalta tämä lohdutti kun en olekaan ainoa! Voikohan sitä vaalentaa...

Ap

No ei ainakaan ketään miestä varten tarvitse. Jos sinut on sellaiseen asentoon saanut, että se näkyy, niin siinä on muutakin miettimistä, kuin kuopan väri.

Mies

Vierailija
16/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, En ole mitenkään friikkinä silti itseäni pitänyt.

Vierailija
17/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. Tuo ei ole koskaan näkynyt, lähinnä itse ehkä murkkuna ihmettelin tuota. Äiti tietenkin oli selvillä että tuollainen on. Törmäsin tähän keskusteluun, koska aloin etsiä tietoa aiheesta.

Vierailija
18/18 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni sitä kutsutaan fisteliksi, joillain se voi olla kuoppa ja toisilla ihan reikä. Mulla löytyy, miehen mielestä se on huvittava :P periytynyt myös molemmille lapsille.

Olet oikeassa. Hämmenyin hiukan, kun tuollainen tuli ekan kerran vastaan. Näytti tosiaan siltä että olisi pieni ylimääräinen peppureikä.