Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko ainoa? häntäluun yläpuolella "kuoppa"

Vierailija

Häntäluun yläpuolella on kuoppa. Ei reikä, mutta oikein sellainen monttu joka on vähän tummunut. Näkyy siis pyllistettäessä, ei muuten. Onko kellään muulla vastaavaa. Joillakin on syntyessä siinä pienenpieni reikä, mutta ei minulla sellaista ole ollut, vain tuollainen epäesteettinen kuoppa.. :/

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Eipä ole tullut todellakaan ko. aluetta katseltua että onko kuoppaa vai ei. Eikä kiiinnosta jatkossakaan katsoa, ihan sama.

Vierailija

Mulla on! Luulin kyl et tullut lapsena, kun kaaduin taaksepäin luistellesssa niin että luistimen terä osui siihen. Oli tosi kipeä onnettomuus :(
Voi kyl olla syntyjäänkin ollu, en oo lapsena niin tutkinut

Vierailija

Yhden naisen olen tuollaisessa asennossa nähnyt ja hänellä oli siinä pieni kuoppa, mutta minusta se oli aivan ihonvärinen.
Mies

Vierailija

8-vuotiaalla pojallani on sellainen kuoppa, olen sitä ihmetellyt. Se on aika pieni, mutta jotenkin sellainen "terävä" ja kokoonsa nähden syvä. No, eipä ole haittaa ollut siitä.

Vierailija

Ota se pää sieltä p****eestäsi ja käy vaikka lääkärille näyttämässä niin selviää oletko ok vai et.

Vierailija

Mulla taitaa olla! Sanon sitä toiseksi puonsilmäksi. Se on siis persvaon lopussa sellainen syvempi kohta. Tyttärellä näyttää olevan samanlainen, huomasin joskus vaipanvaihdon yhteydessä.

Vierailija

Minulla on myös. Sellainen pieni, mutta aika syvä kuoppa. Ihan ihonvärinen kyllä. Luulin pitkään, että sellainen on kaikilla. 

Vierailija

Mulla on sellainen. En tiedä minkä värinen on enkä ole sitä mitenkään erilaisena pitänyt. Luullut kaikilla olevan saman.

Vierailija

Minulla on melkoöailla tuollainen kuoppa mitä muilla lapsilla. Ilman reikää. Harmittaa vain kun se on niin näkyvä ja tummunut että aivan kuin olisi kaksi perssilmää :s toisaalta tämä lohdutti kun en olekaan ainoa! Voikohan sitä vaalentaa...

Ap

Vierailija

Muistaakseni sitä kutsutaan fisteliksi, joillain se voi olla kuoppa ja toisilla ihan reikä. Mulla löytyy, miehen mielestä se on huvittava :P periytynyt myös molemmille lapsille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on melkoöailla tuollainen kuoppa mitä muilla lapsilla. Ilman reikää. Harmittaa vain kun se on niin näkyvä ja tummunut että aivan kuin olisi kaksi perssilmää :s toisaalta tämä lohdutti kun en olekaan ainoa! Voikohan sitä vaalentaa...

Ap

No ei ainakaan ketään miestä varten tarvitse. Jos sinut on sellaiseen asentoon saanut, että se näkyy, niin siinä on muutakin miettimistä, kuin kuopan väri.
Mies

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat