Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertapano

Vierailija
06.11.2015 |

Minkälainen mies haluaa vain yhden yön seuraa? Vai onko naisessa jotain vialla, jos ei halua toista kertaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummassakaan mitään vikaa jos molemmat tietää että kertapano ja ei ole halua/tarvetta mihinkään muuhun. Siis pelkkä pano on pelkkä pano...pelkkä pillu ja mulkku...ihminen ei kiinnosta.

Vierailija
2/12 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieskään aina tiedä sänkyyn mennessään, haluaako toista kertaa. Sehän riippuu paljon myös siitä ensimmäisestä ja tieyenkin paljosta muustakin. Olen joskus tuumannut vielä baarissa, että tätä naista olisi kiva tavata toidtrkin, mutta nieli on muuttunut sännkypainin jälkeen. Niin se vain menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin itse sänkyyn puolituttavan miehen kanssa. Ainakin mies näytti olevan ihan täpinöissään ja ei huonoa itsestänikään. Jäi puhe, että otetaan joskus uusiksi. Miehellä kuitenkin tuoreehko avioero taustalla, joten ei mitään sitoutumista ilmeisesti hae tässä vaiheessa.

Vierailija
4/12 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko naida naista vain päivän ja sitten siirtyä seuraavaan? Miten on naiset, voitteko himoita vain kertapanoa?

Vierailija
5/12 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko naida naista vain päivän ja sitten siirtyä seuraavaan? Miten on naiset, voitteko himoita vain kertapanoa?

Ihan hyvin.

Vierailija
6/12 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on lajityypillistä käytöstä.

Vierailija
7/12 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän pienempi siitin, enkä kestä yhtään aikaa. En tiedä voisikohan useamman kerran. Miten minä kertapano-naiselle nämä asiat viestin, ettei tule pettymään?

Vierailija
8/12 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertapanomies haluaa ja antaa nautinnon VAIN itselleen. Siksi niistä en naisena saa mitään, vain huonon olon, joten no thanks.

Vierailija
9/12 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs. Voivatko molemmat himoita kertapanoa niin, että haluaa toiselle nautinnon? Utopiaa? Sitten on takana näyttöä useista partnereista jos joskus jämähtää vakisuhteeseen.

10/12 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh vieraassa kaupungissa, niin ei sitä heti ajattele seurustelukumppanina vaan yhdenyön hoitona... ja tai pelireissulla kun kohtaa naisen...

Vierailija
11/12 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaist amiestä olekaan jolle ei kertapano kelpaisi. Voihan olla että saa vielä uudestaankin.

Vierailija
12/12 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei halua uudelleen. Eikö ole naista jota himottaisi saada lista useista panoista? Sitten voisin olla ohimenevä villitys. Lupaan, etten hauku huoraksi.