Uusi miesystävä ja seksi.

Vierailija

Laskin juuri tämän. Seksikertoja 7, hän saanut orgasmin 6 kertaa ja minä kaksi. Kolme kertaa enemmän kuin minä! Toisaalta, olen nuo orgasmit saanut vasta viimeisimmistä kerroista. Joten voisi olettaa että jatkossa saan useammin. Tuo yksi orgasmiton kerta oli kun olimme molemmat todella humalassa. Ensimmäinen kertamme oli mielestäni ihan kauhea ja meinasin melkein lopettaa suhteemme sen takia. No onneksi en. Seksi vain paranee.

Kommentit (10)

Vierailija

Oletko nainen?
Ei todellakaan kannata jättää ensimmäisen seksin jälkeen , kun tod, näk. Jännitystä ilmassa. Seksi paranee kun oppii tuntemaan toista paremmin hyvä kun olet saanut edes ne kaksi kertaa,

Vierailija

Mun mies saa noin kolminkertaisen määrän orgasmeja muhun verrattuna . Mulle riittää yksi päivässä, mies haluaa ja saa useammin. En näe tässä mitään outoa tai mitään ongelma.

Vierailija

Olen nainen ja edellisissä suhteissa olen saanut orgasmin lähes joka kerta. Vaadin siis enemmän tästäkin syystä. Ensimmäinen kerta nykyisen kanssa oli epämukava, ehkä lähes huonoin kokemus seksistä. Joten ymmärrätte varmaan miksi mietin perääntymistä. Huvittaa hieman kun luulin että seksimme tulisi aina olemaan huonoa. Muutamien kertojen jälkeen se on ollut erittäin nautinnollista. On mulla ollut sitten sellaisiakin kokemuksia missä seksi on ollut taivaallista jo ekalla kerralla. Tyhmänä sitten vertasin näihin. Ap

Vierailija

Kyllä ainakin itseäni ensimmäinen kerta jännittää, nautin silti. Olin vasta äskettäin uuden tuttavuuden kanssa seksipuuhissa ja ei nyt ihan parasta mahdollista ollut, vaikka todella taitava mies olikin. Vaatii kyllä harjoittelua , mutta niin se oli suhteessakin, joka kesti vuosia. Tunteilla on niin voimakas merkitys ainakin mulle ja taito puhua toiveista. Muutaman harjoittelun jälkeen ei enää muuta tahdokaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Ei todellakaan kannata jättää ensimmäisen seksin jälkeen , kun tod, näk. Jännitystä ilmassa. Seksi paranee kun oppii tuntemaan toista paremmin hyvä kun olet saanut edes ne kaksi kertaa,

Oletko mies? Harrastapa ite vaa seksiä jonkun kanssa ilman että saat. Vaikka lopun ikääs. Mutta älä käy neuvomaan muita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi suoraan perseeseen lämmittämättä yhtään ja aloitti raivoisan rynkytyksen.

Ap

Siis mitä?!! Ensimmäisellä kerralla?!! Itse en olisi jatkanut suhdetta. Aivan pässi ukko.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat