Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

unissani toistuu eksyminen, myöhästyminen, vesi

Vierailija

Viime yönä näin unta jossa oli tarkoitus lähteä uimaan 12 km joessa jossa jalat ei ylety pohjaan. Olin olevani joku koululainen ja kaikki muut oli innoissaan retkestä. Mitähän nämä tarkoittavat?

Kommentit (8)

Vierailija

Vapaasti tulkiten: Sinulla on elämässäsi haasteita, jotka tuntuvat ajoittain ylivoimaisilta. Ehkä koet, että muut pärjäävät leikiten, mutta sinun täytyy ponnistella selviytyäksesi.

Vesi on ainakin minun unissani tuntematonta, hallitsematonta aluetta. (Jalat eivät tosiaan yllä pohjaan, mistä olisi turvaa)

Oletko tehnyt elämässäsi valintoja, jotka koet ulkoa pakotetuiksi? Unessa olit vasta lapsi. Lapsen tulisi saada leikkiä, pitää hauskaa, olla vapaa vastuusta. 

t. Ihan omasta keittiöstäni kirjoitan. :)

Vierailija

Useimmiten minulla toistuu unissa se, että olen ihan innoissani lähdössä johonkin matkalle mutta en koskaan pääse perille. Matkanteko tyssää useimmiten siihen, että lentokone tippuu/siinä on vikaa eikä pääsekään starttaamaan/ei vaan löydä perille tai sitten myöhästyn lentokoneesta. Jos olen junalla liikkeellä, siihenkin tulee jotain vikaa tai sitten monta tuntia matkattuani se paljastuukin esim. Ruoholahden metroksi joka ei ole koskaan Suomea jättänytkään.

Toinen usein toistuva teema on se, että koitan soittaa hätänumeroon mutta siitä ei tule mitään. Joko en muista numeroa, näpytän koko ajan väärän numeron tai numeroon ei vastata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Useimmiten minulla toistuu unissa se, että olen ihan innoissani lähdössä johonkin matkalle mutta en koskaan pääse perille. Matkanteko tyssää useimmiten siihen, että lentokone tippuu/siinä on vikaa eikä pääsekään starttaamaan/ei vaan löydä perille tai sitten myöhästyn lentokoneesta. Jos olen junalla liikkeellä, siihenkin tulee jotain vikaa tai sitten monta tuntia matkattuani se paljastuukin esim. Ruoholahden metroksi joka ei ole koskaan Suomea jättänytkään.

Toinen usein toistuva teema on se, että koitan soittaa hätänumeroon mutta siitä ei tule mitään. Joko en muista numeroa, näpytän koko ajan väärän numeron tai numeroon ei vastata.

Epäonnistuminen puheluissa saattaisi viitata jonkunlaisiin kommunikaatiovaikeuksiin.  Siis et saa viestiäsi perille tosi elämässä.  Itsellä samoja unia.

Vierailija

Vapaasti taas keittiöstä tulkiten kolmoselle, matkustamisunista:

Et pääse elämässäsi eteenpäin, jossain asiassa/asioissa. Unissasi se näyttää usein johtuvan ulkoisista seikoista. Jostain konkreettisesta esteestä, joka ei päästä sinua etenemään siihen, mihin haluaisit päästä.

Tuo hätänumerouni kuulostaa siltä, että yrität pyytää apua, löytää ratkaisua tilanteeseen, mutta et kykene siihen omin voimin, etkä saa tarvitsemaasi apua juuri nyt ympäriltäsi.

Vierailija

Olen yhdeltä ammatiltani unien tulkitsija, tuota untasi tulkitsen näin:

Ulkoilet paljon, tämä heijastuu vesi-elementtinä unessasi. Olet kitukasvuinen siksi jalkasi eivät yletä pohjaan, edes unessa. 12km kevyt uintireissu epäilyttää sinua, koska olet rapakunnossa. Jopa lapsi jaksaa paremmin, siksi ole lapsi unessa.

Kaikki muut ovat innossaan, tämä on merkki siitä, että koirasi vihaa naapuria

Vierailija

Minullakin on aika ajoin unia, joissa johonkin pitäisi lähteä, mutten pääse lähtemään, ja sitten myöhästyn! Se johtuu aina siitä, että minun pitää etsiä tavaroitani, jotka ovat hukassa. Ja kun löydän yhden tavaran, huomaan että ne jo löydetyt ovat hukkuneet uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viime yönä näin unta jossa oli tarkoitus lähteä uimaan 12 km joessa jossa jalat ei ylety pohjaan. Olin olevani joku koululainen ja kaikki muut oli innoissaan retkestä. Mitähän nämä tarkoittavat?

Sinua pelottaa tai huolestuttaa joku tulossa oleva elämänmuutos. Epäilyttää onko sinulla voimia ja kykyjä siihen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat