Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi kohta 9v kurkunpääntulehduskessa. Jäisitkö kotiin hänen kanssaan?

Vierailija

Eilen yskin muutamaan otteeseen haukkuvaa yskää, muuten oli olo ihan hyvä.
Tänään lähdin töihin ennen pojan heräämistä. Soitti minulle herättyään ja kurkku niin kipeä, ettei pysty kunnolla puhumaan eikä nielemään ja lämpöä 37,4 astetta.
Lähtisittekö kotiin pojan seuraksi, vai antaisitteko olla yksikseen ellei kuume tuosta nouse?
Mies menee tänään töistä käymään kotona, mutta joutuu samantien lähtemään työreissulle ja poika siis jää yksikseen. Itse pääsen vasta ilta kasilta kotiin.
Työkaverit kuulivat, kun poika soitti minulle ja muka "leikillään" alkoivat nälviä, että kohta tietysti lähden kotiin ja eikö noin ison lapsen jo pitäisi pärjätä ihan yksikseen jos vähän kipeä.

Kommentit (9)

Vierailija

Alle 10-vuotiaan sairaan lapsen kanssa on vielä oikeus jäädä kotiin hoitamaan. Eli jos tuntuu, ettei lapsi pärjää, niin jäisin. Itse ainakin jäisin kuvatussa tilanteessa.

12

Sä kysyt siis ihan tosissaan, että voiko kipeä 8v olla yksin melkein 12 tuntia?

Mä pitäisin sitä heitteillejättönä.

Vierailija

Omat vanhempani olivat kotona vielä kun olin 12 vuotias ja sairaana. Miten ruoanteko onnistuu 9 vuotiaalt kerta noin kauan kotona?

Lähde kotiin...

Vierailija

Mun pojalla kun oli tuo tauti, ei tullut mieleenkään jättää häntä yksin. Siinähän tulee usein tunne ettei saa henkeä ja jos on yksin, niin todella pelottava tilanne.

Vierailija

Kyllä käy lasta sääliksi, kumpikaan vanhempi ei sen vertaa välitä, että hoitaisi itse tai järjestäisi hoitajan sairaana ollessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat