Yle Arrenan katselu Iphonella

Vierailija

Olen siis koukussa Areenan katseluun iltaisin sängyssä :) Ongelmana se että puhelimen datakatto ylittyy helposti. Iphone näemmä automatic käyttää korkeaa kuvanlaatua. Saako sen säädettyä keskitasoiseksi jostain?

Kommentit (11)

Vierailija

En tiennyt että puhelimella voi olla datakatto. Androidissa se vaan ilmoittaa rajan täyttymisestä mutta ei se puhelin mitään muuta tee. Lopettako iifouni sitten dataliikenteen vai mitä se oikein tekee?

Vierailija

Jos Areena lähettää vain yhtä streamia, et voi puhelimella vaikuttaa siirrettävän datan määrään.

Onko kotona ADSL tai muuta kiinteää liittymää? Jos on niin siihen wifi modeemi ja iippari wlanilla käyttämään rajatonta kiinteää nettiä. Jos ei niin sitten kannattaa vaihtaa johonkin datakatottomaan liittymään. Kyse lienee kuitenkin liittymän datakatosta eikä puhelimen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Videon laatu valikoituu automaattisesti saatavilla olevan yhteyden mukaan" Eli et voi valita sitä, millään puhelimella.

Minulla oli aiemmin käytössä Samsung tren plus. Siinä ainakin vielä runsas vuosi sitten pystyi valitsemaan korkean, heikon tai keskitasoisen välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Videon laatu valikoituu automaattisesti saatavilla olevan yhteyden mukaan" Eli et voi valita sitä, millään puhelimella.

Minulla oli aiemmin käytössä Samsung tren plus. Siinä ainakin vielä runsas vuosi sitten pystyi valitsemaan korkean, heikon tai keskitasoisen välillä.

Isompi kysymys onkin, vaikuttaako valinta mihinkään. Jos on esim yksi stream jota lähetetään niin mikään kännyn valinta ei vaikuta siirrettävään dataan. Multistreamit toimii yleensä niin, että palvelin mittaa käytettävän nopeuden ja lähettää siihen sopivan maksimistreamin eikä taaskaan valinta vaikuta mitään. Tuolla valinnalla voi vaikuttaa vain niihin palveluihin joissa voi itse valita streamia. Areena ei kuulu näihin vaan siellä on automatiikka.

Vierailija

Jep. Siis hankin datakatottoman liittymän tästä pikapuoliin muutenkin jotta saan ongelmitta jatkaa tätä kahjoa harrastustani eli pikku ruudulta peikon alla areenan tiirailua. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jep. Siis hankin datakatottoman liittymän tästä pikapuoliin muutenkin jotta saan ongelmitta jatkaa tätä kahjoa harrastustani eli pikku ruudulta peikon alla areenan tiirailua. ap

peiton alla, ei sentään peikon ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

peiton alla, ei sentään peikon ;-)

Mä jo luulin että se on miehesi lempinimi :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat