Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalassa koulutus&syöminen. Nyt ahdistaa :(

Vierailija

Meillä oli koulutus sairaalassa ja siellä sitten syöminen yleisissä tiloissa, joissa ei käsien pesumahdollisuutta eikä käsidesiä tarjolla. Söin sormin pullan ja nyt ahdistaa mitä pöpöjä olen itseeni saanut.
Pystyykö kukaan auttamaan ahdistuksessa vai saanko syyttää itseäni typerästä toiminnasta?! Tottakai saan :( Syömistä ennen oli kuljettu yleisissä tiloissa ja aukaistu kahvallisia ovia... Kuinka todennäköistä on, että olen imenyt nyt itseeni aimomäärän pahoja pöpöjä ja siitä tulee pahoja seurauksia?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Keksi parempi provo, kyllä sairaaloissa on käsidesiä tarjolla vähän joka nurkassa ja ruokalan ovella nyt varsinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo no olisit katellu tarkemmin, siinä oven vieressä on viimeisin käsidesi. Huono.

No eipä ikävä kyllä ollut, vaikka provoa helppo heittää. Emme olleet ruokalassa vaan aulassa jossa on luentotilat.

Vierailija

Et sitten ole oppinut käyttämään lautasliinaa suojana, jos pelkäät näpeistäsi tarttuvia pöpöjä. Jos olet noin bakteerikammoinen, niin kuljeta toki omaa käsidesiputelia mukanasi käsiveskassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no olisit katellu tarkemmin, siinä oven vieressä on viimeisin käsidesi. Huono.

No eipä ikävä kyllä ollut, vaikka provoa helppo heittää. Emme olleet ruokalassa vaan aulassa jossa on luentotilat.

Lähellä oli varmasti vessa josta olisit löytänyt saippuat ja käsidesit. Järkeä saa käyttää...

Vierailija

Voisinko myös saada asiallisia vastauksia siitä olisitteko esim. itse toimineet toisin? Menimme jonossa ottamaan kahvia ja pullaa eikä siitä kukaan lähtenyt mihinkään... Olihan mulla lautasliinakin, mutta en älynnyt siinä pitää sitä suojana. Mutta tyhmästä päästä saa toki kärsiä koko tyhmä ruumis.

Vierailija

Todennäköisesti joku tahmatassuinen täti tai setä on ne pullat paljain käsin nätisti vadille asetellut. Saat kivessyövän, 2 viikkoa elinaikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku jo sanoikin, joka sairaalassa on käsidesiä tarjolla ruokajonossa.

Kuten jo sanoin niin emme olleet ruokalassa. Siellä toki desinfioin käteni ennen syömistä. Ja tarjottimen palauttamisen jälkeen. Ruokala sijaitsee toisella puolella sairaalaa ja toki muutaman "kahvan" päässä luentosaleista. Perillä menimme suoraan luennolle ja tauolla oli kahvi&pullatarjoilu aulassa.

Vierailija

Sinulla on ilmeisesti jokin sairaalloinen pöpökammo, pakko-oireinen häiriö.

Mitä ilmeisimmin et mitään sairautta aiheuttavia pöpöjä ole saanut. Ja tuskin kukaan muukaan vastaavassa tilanteessa olisi alkanut maanisesti käsiään desinfioimaan. En minä ainakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat