väsymys, alhainen verenpaine tuntuu että pyörtyy :(

mikä vialla

en enää kohta jaksa tätä, lääkäristä ei ikinä löydy syytä väsymykseen, kilpirauhasarvot otettu yms. En pysy hereillä jos nukun vähemmän kuin 10-12 tuntia vuorokaudessa, päivällä tuntuu että pitää nukkua myös. Yritän juoda paljon kahvia ja syödä suolaista meinaan pyörtyä ja istualtani verenpaine oli 100/46- välillä en näe mitään muuta kuin mustaa enkä kykene istumaan ja makaaminen on raskasta en ymmärrä miten mutta on. nukkuessa näen koko ajan unia, en saa ns. syvää unta. fibromyalgia todettu 8 vuotta sitten mutta kipuja ei juuri enää ole siihen liittyen. astma on ja siihen lääkitys ollut jo vuosia, ei ole ollut astmakohtauksia. syke vaihtelee 46-140 välillä. todettu liikalyöntisyys silloin tällöin, yleensä normaali pulssi. Rytmihäiriöt on, on käyty lääkärillä ja paristi yksityiselläkin eikä löydy syytä :( hödin tuskin kykenin tämän kirjoittamaan kun tuntuu (kuten usein) että ei pysty liikuttamaan kunnolla raajoja, varsinkaan käsivarsia paremmin sormia, nyt lepäämään taas :(työtön olen ja aiemmin kun oli töitä, pimeni silmissä muutama kerta viikossa etten nähnyt mitään jolloin töissä piti tunnustella käsin mihin pääsee istumaan.herätessä vaikeinta liikuttaa käsi ja kehoa. mikäköhän vialla :( syön mahdollisimman hyvin en polta en käytä alkoa.terveelliset elämäntavat.

Kommentit (5)

Vierailija

Täällä toinen fibro/CFS. Tuttuja on oireet, vp 98/55.

Oletko juonut suolavettä? Lasilliseen vettä laitan n tl merisuolaa. Tuo pitää virkeänä ja verikin jaksaa kiertää paremmin. Mullakaan tuo suolaisen syöminen ei riitä. Mua väsyttää myös 24/7 mutta ongelmana on unettomuus väsymyksestä huolimatta. Sen vähän mitä nukun nukun täysin palauttamatonta unta. REMiä vain muutama minuutti yössä.

Suomessa on muutamia CFS erikoistunut lääkäri joilta voisit kysyä apua

apap

Pitääpä googlata tuo CFS en ole koskaan siitä kuullut. mistäköhän johtuu sellainenkin tauti. En ole kokeillut suolavettä pitää kokeilla sitäkin, nyt taas paha päivä. Itsellä ei unettomuutta mutta uni ei auta, se on tuota "palauttamatonta", siis ihan sama nukkuisiko vai ei, näen vain unia koko ajan ja tuntuu että väsyn entistä enemmän kun aina pitää jossain juosta tai paeta murhaajia jne kaikkee tuntuu niinkuin oikeasti juoksisin maratonin yöllä, aivot varsinkaan ei lepää ollenkaan eikä vissii sit ruumiskaan. Minullakin tuo REM jää varmaan minuutiksi pariksi :( saakohan sitä lisättyä millään :( mistä ihmeestä tuollainen CFS johtuu :O ei kai se voisi johtua sikainfluenssarokotteesta? ennen sitä en koskaan ollut näin sairas, tosin samoihin aikoihin tapahtui muitakin asioita, mutta pelottaa että ei kai tuo vaikuttanut kun minut "pakotettiin" rokotteeseen vaikka kärsin sikainfluenssa 2 kk ennen rokotetta jo pahana.

Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen fibro/CFS. Tuttuja on oireet, vp 98/55.

Oletko juonut suolavettä? Lasilliseen vettä laitan n tl merisuolaa. Tuo pitää virkeänä ja verikin jaksaa kiertää paremmin. Mullakaan tuo suolaisen syöminen ei riitä. Mua väsyttää myös 24/7 mutta ongelmana on unettomuus väsymyksestä huolimatta. Sen vähän mitä nukun nukun täysin palauttamatonta unta. REMiä vain muutama minuutti yössä.

Suomessa on muutamia CFS erikoistunut lääkäri joilta voisit kysyä apua

apap

tietääkö kukaan vaikuttaako sikainfluenssa rokote väsymykseen tai CSF:ään vai ainoastaan siihen narkolepsiaan jota joillain todettu.

apap

heips minulla on tutkittu sydäntä mutta ei kovin hyvin mielestäni, sydäntentutkimuksessa todettiin luku joka viittaa vasemman kammion paksuuntumiseen ja sydämen vajaatoimintaan mutta sanottiin että minun kohdalla kyse siitä kun sydän ns. väärässä asennossa., josta ei mitään haittaa. Luin netistäki että urheilullisilla ja hoikilla voi olla se axis luku tällainen että olisi vakava sairaus vaikkei ole. Itse en kyllä ole urheilullinen enkä hirveän hoikkakaan joten en tiedä onko tosiaan minulla näin. Todettiin rytmihäiriöt ja tiheälyöntisyys kuitenkin diagnoosiksi.

Vierailija kirjoitti:
Onko sydämen vajaatoimintaa tutkittu ja poissuljettu? Mulla myös fibromyalgia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat