Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette aloittaneet seksielämän 13-14-vuotiaina?

Auuuuts!

Miten seksi on muuttunut esim. tultaessa täysi-ikäiseksi?
Entä kolmekymppisenä ja sen jälkeen?

Kommentit (13)

Vierailija

Semmoista sähläystähän se nuorempana oli. Piti harrastaa vaikka ei tuntunut edes hyvältä. Sattui.

Nyt nautin.

n24

Vierailija

Kulttuuri asenteineen on sellainenen, että pojalle tuskin on mitään haittaa. Päin vastoin on kova kundi, jos 14-vuotiaana on päässyt korkkaamaan. 

Tyttö voi leimautua ja sitä kautta kokea itsensä huonoksi. 

Itse olen ollut ensimmäisessä yhdynnässä vasta 19-vuotiaana. Pussailua ja muuta käpelöintiä toki ennen tätä. En pidä itseäni yhtään parempana kuin ketään muutakaan. Olin vain sovinistisen maailmankuvan vanki. Tytön ei kuulu helposti "antaa". 

Vierailija

Synnytyksen jälkeen alkoi tuntumaan hyvälle, eli 21v. Sitä ennen oli lähinnä epämiellyttävää pakkopullaa ja sattui. Saatoin kyllä olla jo 15v kun aloitin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kulttuuri asenteineen on sellainenen, että pojalle tuskin on mitään haittaa. Päin vastoin on kova kundi, jos 14-vuotiaana on päässyt korkkaamaan. 

Tyttö voi leimautua ja sitä kautta kokea itsensä huonoksi. 

Itse olen ollut ensimmäisessä yhdynnässä vasta 19-vuotiaana. Pussailua ja muuta käpelöintiä toki ennen tätä. En pidä itseäni yhtään parempana kuin ketään muutakaan. Olin vain sovinistisen maailmankuvan vanki. Tytön ei kuulu helposti "antaa". 

Miesten syytä taas. Nuoret miehet on vähän eri mieltä kanssasi. Niiden mielestä pitää antaa ja just niille.

Vierailija

6: Sinäkin vain toistat samaa vanhaa mantraa. Puhe tuottaa todellisuutta, ja sen sijaan, että kertoisit suhtautumisen olevan aivan toista luokkaa kuin vaikka 20 vuotta sitten (mitä se on), höpiset vain leimautumisesta huonoksi tytöksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat