Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapselle kommentoida äänekkäästi?

Vierailija

Jos pikkulapsi kiukuttelee aivan mahdottomasti ja itse on oikeasti yrittänyt kaikkensa, niin voiko sanoa äänekkäästi, että "ole nyt hiljaa", "rauhoitu nyt" tai "ei saa kiukutella"? En käyttänyt kirosanoja tai muita voimasanoja, mutta sanoin ne aika äänekkäästi, en kuitenkaan huutaen. Harvoin mun täytyy korottaa ääntäni, mutta taannoin kävi niin. Nyt pelottaa, että naapuri tekee ls-ilmon meistä. Naapuri ainakin alkoi kolistella sen jälkeen kuuluvasti ja yritin kuunnella, erotinko jotain sanoja, että liittyikö meihin. Asunnostamme nimittäin kuuluu äänet todella hyvin yhteen toiseen asuntoon (ja päinvastoin).

Kommentit (1)

Vierailija

Olen ihan väsynyt tähän jatkuvaan jännittämiseen sen osalta, tekeekö joku naapuri ls-ilmon. Kun siis omalta kohdaltani soihen ei ole syytä, mutta mm. naapurimme aiheuttivat sen, että jouduimme luopumaan koirasta, joka haukkui postinkantajaa yhteensä ehkä noin minuutin-pari päivässä. Saimme parin viikon aikana yhteensä neljä valitusta, joten emme voineet enää pitää lemmikkiä, kun naapurit alkoivat jo uhkailla.

Muuttaisin pois Suomesta heti, jos vain mieheni olisi siihen suostuvainen. Lisäyksenä vielä, että mieheni ei edes suostu muuttamaan pois tästä heppoisesti rakennetusta, kerrostalokyttääjien kansoittamasta neukkukuutiostakaan, vaikka se on perheelle jo hieman liian pieni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat