Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soneran lasku

Vierailija

Sonera on laittanut ilman lupaa meille jonkun viihdepaketin vuodeksi 0€ ja nyt maksan siitä kuukaudesta 20 e, koska määräaikaisuus loppu. Eivät voi peruuttaa maksua. En todellakaan ole tilannut mitään ja olen aina sanonut, etten viihdepakettia käytä.

Onko joku soittanut kuluttajansuojaan? Tekisi mieli lopettaa koko sopimus, mutta mies sitä mieltä, että muut hitaampia. Mulle ihan sama vaikka maksaisin enemmän.

Kommentit (5)

Vierailija

Kun noiden firmojen kanssa kauppoja tekee, kannattaa muistaa, että maiilmassa ei ole mitään ilmaista! Ei niin mitään, itse myös kantapään kautta oppineena kieltäydyn kaikista "ilmaisista" paketeista, monesti saa tuhanteen kertaan vääntää, että ei en todellakaan halua.

Vierailija

No kun en ole ottanut edes mitään ilmaista ja vielä joku sport kanava, jolla en tee mitään. Miksi olisin sellasen edes tilannut.

Vierailija

Kysy milloin olet tilannut ja miten, kun et omasta mielestä ole tilannut mitään.

Kyllä Sonera on joskus minuakin pissittänyt. Puhelimessa on sovittu että joku  määräaikainen tarjous ja loppuu, kun se loppuu eikä jatku, ellei erikseen jatkea, mutta niinpä vain on jatkunut toistaiseksi voimassa olevana listahinnalla. Laskut tulee vielä sopivasti jälkikäteen, niin ei heti huomaa että maksullinen tilaus on menossa, eikä hintoja näe nettipalvelusta.

Paljon olisi kuluttajasuojalla töitä tekemättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lu-ke-kaa ne sopimukset!

Soneran sopimustekstitkin on usein mitä sattuu. Kerran tuli joku tutustumistarjous maksutta jonku ajan, mutta sitten sopimuksessa lukeekin että se maksaa. Ihmettelin tätä asiakaspalveluun ja ne vaan sanoo että ei se maksa vaikka sopimuskessa lukee että maksaa. Just joo, en ottanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat