Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No, mitäs lastesi isälle isänpäivälahjaksi?

Vierailija

Huom.! Jos et osta lastesi isälle lahjaa, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä ketjussa tai kertoa syytä sille, miksi et osta.
-
Minä ostin Kyrö Distilleryn ruisviskiä. Askartelimme aamulla isomman lapsen kanssa kortin.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huom.! Jos et osta lastesi isälle lahjaa, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä ketjussa tai kertoa syytä sille, miksi et osta.
-
Minä ostin Kyrö Distilleryn ruisviskiä. Askartelimme aamulla isomman lapsen kanssa kortin.

Muista antaa jotain miehellesikin.

Vierailija

Alkoholi ja lapset eivät kyllä sovi yhteen. Siellä somasti aamupala tarjottimellä lapsen askartelema kortti ja viinapullo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ja lapset eivät kyllä sovi yhteen. Siellä somasti aamupala tarjottimellä lapsen askartelema kortti ja viinapullo.

Ei ole tapana viedä tarjotinta. Alkoholi ja lapset eivät varmasti sovi yhteen, jos on alkoholiongelma, mutta miehelläni ei semmoista ole.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok lahja jouluna tai syntymäpäiväna, mutta isänpäivänä. Ei vaan sovi päivää, joka on kuitenkin vähän sellanen lasten ja isän välinen juttu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kanssa oikein nää lasten juttuna ojentaa iskälle pulloa ja sanomassa, että juoppa itsesi mukavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kanssa oikein nää lasten juttuna ojentaa iskälle pulloa ja sanomassa, että juoppa itsesi mukavaksi.

En mäkään.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin lasteni isälle lahjaa?

Ostan vaareille, veljilleni ja serkullenikin isänpäivälahjat, vaikkeivat ole minun isiäni. He ovat kuitenkin isiä, vieläpä ihanille lapsille.

Minä ostin omalle isälleni potkurin (on puhunut sellaisen hankkimisesta) ja tein itse kortin.
Miehelleni tehtiin lasten kanssa kortti, ja tilattiin muki lasten ja miehen yhteiskuvalla.

Vierailija

Otsikko on väärä! Lasteni isille! Minulla on 5 lasta 8:lle miehelle! Ajattelin viedä lahjaksi oikeusaputoimiston haasteen käräjille lisäelareita varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan ok lahja jouluna tai syntymäpäiväna, mutta isänpäivänä. Ei vaan sovi päivää, joka on kuitenkin vähän sellanen lasten ja isän välinen juttu. 

Olisin malttanut pullon kanssa jouluun, eihän siihen ole kuin kuukausi. Lahja on vielä ostamatta, mutta ostan jotain mistän lapset isä voivat nauttia yhdessä. Ehkä monopolin lautapelin tai jonkun vastaavan.

Vierailija

Ajattelin ensin ostaa nahkavyön, mutta taidan sittenkin hankkia hyvän travel mug:in työmatkoja varten. Kysyn vielä huomenna lasten mielipiteen :)

Vierailija

Kun keksisi jotain... Meillä vietetään tänä vuonna ensimmäistä isänpäivää ja esikoinen on vasta kuukauden joten ei osaa vielä askarrella korttiakaan. Ehkä leivon kakun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat