Uskotko ihmisten väliseen yhteyteen?

Vierailija

Siihen, että kahden ihmisen välillä voi olla alitajuinen, tiedostamaton yhteys? Telepatiaksikin tätä kutsutaan.

Kerro kokemuksistasi.

Kommentit (6)

Vierailija

Paljon tapahtuu minulle tuota.. esim. monesti miheni alkaa puhumaan siitä mitä ajattelen.

Ja joo on sellasia tuttuja joiden kanssa on "se yhteys käsittämätön yhteys" .

En jaksa avata näitä esimerkkejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskon. Mutta en viitsi muuta kertoa, koska täältä saatavan reaktion kyllä tietää, ja minä en nyt tänään jaksa sitä.

Tämän ketjun tarkoitus on käsitellä aihetta!

t.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskon. Mutta en viitsi muuta kertoa, koska täältä saatavan reaktion kyllä tietää, ja minä en nyt tänään jaksa sitä.

Ethän ole läski uskovainen?

Vierailija

Kyllähän joidenkin harvojen kanssa on suorastaan telepaattiselta tuntuva yhteys. Vaikka ei olisi tunnettu kuin vähän aikaa, niin silti ajatellaan samaan aikaan samoja asioita ym. Mistä lie johtuu, telepatiasta vaiko vaan hyvin samanlaisesta ajatuksenjuoksusta.

Vierailija

Äskettäin kirjoitin aiheesta toiselle palstalle. Kopioin sen tänne:

Minulla on kokemusta telepatiasta. Itselläni se tuntuu vähän samalta kuin radiolähetys, jonka päälle tulee hetkeksi toinen kanava. Eli ajattelen omiani, kun eräs ihminen tulee mieleeni enkä saa häntä hetkeen pois mielestäni, vaikka oikeastaan halusin jatkaa ajattelemistani, siis sitä mitä olin tekemässä. Usein tiedän, että kyseisen ihmisen kanssa onkin asiat kesken, mutta ei vain sillä hetkellä ehdi ottaa yhteyttä. Silloin mietin, että hänkin luultavasti ajatteli minua ja jotain mikä liittyy meihin.
Sitten on ihastuksen kanssa olevaa telepatiaa, joka tuntuu hieman erilaiselta. Esim. saattaa tulla yks kaks vain sellainen lämmin levollinen tunne: "kaikki järjestyy" ja kohta rakkaani soittaa, tekstaa tms. Kerran hän otti (tai yhteys oli) niin voimakkasti yhteyttä suhteemme alkuajoilla, että mun oli pakko sanoa hänelle mielessäni sanallisesti: "No hei Xxxxx(nimi)!" Koska hän selkeästi tervehti minua siinä kohdassa.
Sitten on vielä äidin ja jopa joidenkin työkavereiden kanssa tapahtuvaa telepatiaa. Ne ovat minulla ehkä sitä perinteisintä telepatiaa, eli ajatellaan samoja asioita samalla hetkellä ja soitellaan just kun on ajateltu toista jne.

Niin ja kun tervehdin ihastustani telepaattisen yhteyden hetkellä, niin hän soitti minulle 1,5 tunnin kuluttua ja sitä ennen olimme olleet yhteydessä puhelimitse 2kk aikaisemmin ja tekstiviestillä reilua kuukautta aikaisemmin. Eikä muuta yhteydenpitoa siinä välissä (mutta paljon ajattelua! Ainakin itselläni). Eli siksi tajusin myöhemmin, että se oli telepaattinen hetki.
Yhteytemme on ollut hyvin verkkainen ja harva, siksi noin pitkiä välejä. Suhdetta on todellakin täytynyt kypsytellä hänen rikkinäisyydestään johtuen. Mutta puhumme sanoitta, se on ihan hullua. Ja hienoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat