Miksi ketju Tuhot miehen siskon jäljiltä - hänellä ei vakuutusta poistettiin? :o

Vierailija

Ihan asiallinen ketju.:o

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Sitä minäkin vähän ihmettelen :O Kävin suihkussa ja sillä välin oli ketju poistunut. Oliko sinne tullut jotain asiatonta?

Terveisin,

tuon ketjun aloittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Referoi kiitos.

Kyselin neuvoja tilanteeseen, jossa mieheni siskon koira tuhosi arviolta päälle 20000 euron edestä luksuslaukkuja, kenkiä, vaatteita yms. Miehen sisko oli meillä  muutamia päiviä vieraana ja oli eilen luvatta mennyt penkomaan vaatehuoneeseeni ja sovitellut vaatteitani. Vaatteet, laukut ja kengät olivat hujan hajan vaatehuoneessa, kun miehen sisko oli saanut pyynnön mennä skypeen ja oli poistunut huoneesta. Ovi oli jäänyt auki ja koira järsinyt about kaiken lattialta löytyneen. Nyt ongelmana on se, ettei ko henkilöllä ole mitään vakuutusta eikä rahaa maksaa vahinkojaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin vähän ihmettelen :O Kävin suihkussa ja sillä välin oli ketju poistunut. Oliko sinne tullut jotain asiatonta?

Terveisin,

tuon ketjun aloittaja

Mä olin yksi niistä joka vastasi ketjuun ja jäi odottamaan ap:n vastausta. Mikä tossa oli niin kamalaa ja kuka sen oli asiattomana edes ilmiantanut? Oli provo tai ei, niin omien kokemusten takia oli aihe sydäntä lähellä ja jäin siksi seuraamaan. Raskainta on kun omassa kodissaan ei voi luottaa siihen että kamat pysyvät ehjänä paikoillaan. 

Vierailija

Täältä ei enää saa mitään apua ongelmiin tai vertaistukea, kun nykyään kaikkia ketjut poistetaan. Ja kyllä sen huomaa, ettei väkeä enää pyöri eikä varsinkaan otsikot uusiudu entiseen tahtiin. Illalla on samat otsikot etusivulla kuin oli jo aamulla. Ennen ei aamun otsikoita enää illalla löytänyt, koska ne oli uponneet sivulle 12...

Vierailija

Eiks se sisko mennyt ostoksille?

Näin ainakin mä muistan lukeneeni alkuperäisestä ketjusta. Skypestä siinä ei puhuttu mitään ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Referoi kiitos.

Kyselin neuvoja tilanteeseen, jossa mieheni siskon koira tuhosi arviolta päälle 20000 euron edestä luksuslaukkuja, kenkiä, vaatteita yms. Miehen sisko oli meillä  muutamia päiviä vieraana ja oli eilen luvatta mennyt penkomaan vaatehuoneeseeni ja sovitellut vaatteitani. Vaatteet, laukut ja kengät olivat hujan hajan vaatehuoneessa, kun miehen sisko oli saanut pyynnön mennä skypeen ja oli poistunut huoneesta. Ovi oli jäänyt auki ja koira järsinyt about kaiken lattialta löytyneen. Nyt ongelmana on se, ettei ko henkilöllä ole mitään vakuutusta eikä rahaa maksaa vahinkojaan. 

Sitä mä ihmettelen miten voi olla noin tyhmä sisko, että jättää noin huolimattomasti ovet raolleen vaikka tietää että koira on kauhea tuholainen? Miten muuten tyttö itse suhtautui episodiin?

Vierailija

Paskapalstan paskamode.Valittakaa suoraan Sanoman asiakaspalveluun.

Toi googleen, niin löytyy , vaikka muuten pimittävät sitä yhteystietoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi jos samaa juttua levitellään palstalta toiselle provon merkeissä???

Niin ihmisarvoa loukkaava ja kamala aihe provota, että se kannattaa poistaa.:p Huoh. Silloin kun mulla oli ongelma syystä äks, niin kirjoittelin aiheesta useammalla palstalla jotta sain enemmän mielipiteitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiks se sisko mennyt ostoksille?

Näin ainakin mä muistan lukeneeni alkuperäisestä ketjusta. Skypestä siinä ei puhuttu mitään ;)

Juu oli lähtenyt lopulta kauppareissulle, mutta syy miksi oli jättänyt vaatteet hujan hajan oli se, että oli tullut skypepyyntö ja oli poistunut huoneesta vaan nopeasti tarkoituksenaan palata myöhemmin. Kaveri oli kuitenkin pyytänyt kaupungille ja oli lähtenyt, huolehtimatta missä on koira. Sekava juttu, enkä itsekään tiedä että missä kohtaa on puuväriä mukana :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi jos samaa juttua levitellään palstalta toiselle provon merkeissä???

Mä en ole kyllä tätä millään muulla palstalla puinut :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Referoi kiitos.

Sitä mä ihmettelen miten voi olla noin tyhmä sisko, että jättää noin huolimattomasti ovet raolleen vaikka tietää että koira on kauhea tuholainen? Miten muuten tyttö itse suhtautui episodiin?

Oli tullut ilmeisesti niin kiire muihin menoihin... Tyttö suhtautuu episodiin, noh, tapansa mukaan vähätellen. "Saa ne rahat kotivakuutuksesta", "no sori", ovat olleet keskeisimmät argumentit. Hän on varsinainen lellipentu noin niinkun muutenkin, perheensä iltatähti ja hemmoteltu kakara, jonka ei ole koskaan tarvinnut kantaa vastuuta juuri mistään. Vanhemmat maksavat vuokran ja sitä rataa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat