Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni seuraa tätä "naista" instagramissa.. WTF?

Vierailija
05.11.2015 |

En itse ole instagramissa, niin hän luulee, etten näe ketä hän seuraa ja ketkä häntä seuraa. Hänellä on julkinen profiilie, joten ink361.com sivun kautta sain selville ketä hän seuraaa.

https://instagram.com/kaylynslevin/

Miten 35v mies voi seurata tuota? Onko hän julkkis? Voiko joku selittää "järkevän" syyn seuraamiselle? Olen kauhuissani.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kuuma 14 vuotiaaksi. Ei siinä mitään outoa ole ihastella kaukaa tuollaista jumalan veistämää naisvartaloa.

M23

Vierailija
2/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tyrkky noin nuoreksi.

En kyllä antaisi oman tuon ikäisen tyttären laittaa itsestään moista moskaa nettiin.

Hyi yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsimalli ja tanssija. Edustaa ainakin jotain tanssibrändiä ja niiden vaatteita. On tietääkseni tehnyt myös jotain lapsimissihommia tmv.

Vierailija
4/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yks sellanen alaikäinen joka pitää av-mamman mukaan tunnistaa esim baarissa lapseksi ja jättää rauhaan. Ja vielä 14v :P ikäluokassa 16-17 näitä on sitten jo paaaaljon paaaljon enemmän. 

Voi meitä pedofiilejä.

Vierailija
5/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin raivoissani, pettynyt ja peloissani. En todellakaan haluaisi, että miehestäni paljastuisi eri ihminen keneksi häntä olen luullut.

Vierailija
6/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kuuma 14 vuotiaaksi. Ei siinä mitään outoa ole ihastella kaukaa tuollaista jumalan veistämää naisvartaloa.

M23

No vähän kaksipiippuinen juttu. Toki hän on hyvin kaunis tyttö, mutta toisaalta jos aikuinen mies kuolaa tienitytön perään, niin se ei ole oikein hyvä homma. Lisäksi hieman kummastuttaa, että miksi tuon ikäinen tyttö jakaa noin paljon tuollaista materiaalia netissä. Mutta kukin tyylillään.

M38

Vierailija
7/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi 14v tunnistanu, jos sitä ikää ei olisi mainittu. Tuo ihminen voisi helposti valehdella ikänsä, niinkuin jotkut somessa tekevätkin.

Vierailija
8/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä upea näky! Veikkaan että tuolle tytölle ovet aukeavat. Näyttää tosin tekevän töitäkin oman menestyksensä eteen promoamalla itseään. Hyvä linkki, meni suosikkeihin.

Vierailija
9/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui... Enpä tiedä pystyisinkö itse sulattamaan tommosta... Inhottavaa. :x

Vierailija
10/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on unelma.

Vierailija
11/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yks sellanen alaikäinen joka pitää av-mamman mukaan tunnistaa esim baarissa lapseksi ja jättää rauhaan. Ja vielä 14v :P ikäluokassa 16-17 näitä on sitten jo paaaaljon paaaljon enemmän. 

Voi meitä pedofiilejä.

Minun nuoruudessa näitä alaikäisiä pääsi paljon baareihin ja mitä nyt muiden kanssa jutellut, niin moni aloittanut baarielämän alaikäisenä, en tiedä mikä nyt on meininki.

Vierailija
12/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lapsimalli ja tanssija. Edustaa ainakin jotain tanssibrändiä ja niiden vaatteita.  

Nii, jos miehes nyt vaan on kiinnostunut muodista!!

Vierailija
13/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lapsimalli ja tanssija. Edustaa ainakin jotain tanssibrändiä ja niiden vaatteita.  

Nii, jos miehes nyt vaan on kiinnostunut muodista!!

Joo, todennäköisesti kaappihomo. 

Vierailija
14/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on vain esteetikko tai sitten...

Vierailija
15/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui... Enpä tiedä pystyisinkö itse sulattamaan tommosta... Inhottavaa. :x

Mikä tässä oli inhottavaa?

Vierailija
16/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen miesvihaketjusi poistettiin, yrität nyt toista lähentymistapaa?

Hanki apua itsellesi,ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
17/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Olet löytänyt miehesi runkkumateriaalia. Kannattaa kysyä miksi neljätoistavuotiaille runkkaa.

Vierailija
18/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi seuraa, mutta automaattioletus syyttää jotain pedofiiliksi on myös hieman vääristynyttä, eli mies ei voi  tehdä mitään joka liittyy alaikäiseen ilman että leimautuu pedofiiliksi. 

Ja naiset taas ei leimaudu, he voivat fanittaa alaikäisiä ja se on okei, haiskahtaa kaksoistandardeilta.

Vierailija
19/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi seuraa, mutta automaattioletus syyttää jotain pedofiiliksi on myös hieman vääristynyttä, eli mies ei voi  tehdä mitään joka liittyy alaikäiseen ilman että leimautuu pedofiiliksi. 

Ja naiset taas ei leimaudu, he voivat fanittaa alaikäisiä ja se on okei, haiskahtaa kaksoistandardeilta.

Voin mä katsella vähäpukeisia neljätoistavuotiaita tyttöjä netissä ja runkata niille. Eihän noissa kuvissa ole mitään laitonta.ihminen saa fantasioida päänsä sisällä aivan mitä haluaa.

Vierailija
20/58 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammathan ovat tässä jo vuosia kertoneet haluavansa Robinia ,

se on ihan normaalia ja jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme