Mieheni seuraa tätä "naista" instagramissa.. WTF?

Vierailija

En itse ole instagramissa, niin hän luulee, etten näe ketä hän seuraa ja ketkä häntä seuraa. Hänellä on julkinen profiilie, joten ink361.com sivun kautta sain selville ketä hän seuraaa.

https://instagram.com/kaylynslevin/

Miten 35v mies voi seurata tuota? Onko hän julkkis? Voiko joku selittää "järkevän" syyn seuraamiselle? Olen kauhuissani.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

On lapsimalli ja tanssija. Edustaa ainakin jotain tanssibrändiä ja niiden vaatteita. On tietääkseni tehnyt myös jotain lapsimissihommia tmv.

Vierailija

Tässä on yks sellanen alaikäinen joka pitää av-mamman mukaan tunnistaa esim baarissa lapseksi ja jättää rauhaan. Ja vielä 14v :P ikäluokassa 16-17 näitä on sitten jo paaaaljon paaaljon enemmän. 

Voi meitä pedofiilejä.

Vierailija

Mä olisin raivoissani, pettynyt ja peloissani. En todellakaan haluaisi, että miehestäni paljastuisi eri ihminen keneksi häntä olen luullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kuuma 14 vuotiaaksi. Ei siinä mitään outoa ole ihastella kaukaa tuollaista jumalan veistämää naisvartaloa.

M23

No vähän kaksipiippuinen juttu. Toki hän on hyvin kaunis tyttö, mutta toisaalta jos aikuinen mies kuolaa tienitytön perään, niin se ei ole oikein hyvä homma. Lisäksi hieman kummastuttaa, että miksi tuon ikäinen tyttö jakaa noin paljon tuollaista materiaalia netissä. Mutta kukin tyylillään.

M38

Vierailija

Enpä olisi 14v tunnistanu, jos sitä ikää ei olisi mainittu. Tuo ihminen voisi helposti valehdella ikänsä, niinkuin jotkut somessa tekevätkin.

Vierailija

On kyllä upea näky! Veikkaan että tuolle tytölle ovet aukeavat. Näyttää tosin tekevän töitäkin oman menestyksensä eteen promoamalla itseään. Hyvä linkki, meni suosikkeihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä on yks sellanen alaikäinen joka pitää av-mamman mukaan tunnistaa esim baarissa lapseksi ja jättää rauhaan. Ja vielä 14v :P ikäluokassa 16-17 näitä on sitten jo paaaaljon paaaljon enemmän. 

Voi meitä pedofiilejä.

Minun nuoruudessa näitä alaikäisiä pääsi paljon baareihin ja mitä nyt muiden kanssa jutellut, niin moni aloittanut baarielämän alaikäisenä, en tiedä mikä nyt on meininki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On lapsimalli ja tanssija. Edustaa ainakin jotain tanssibrändiä ja niiden vaatteita.  

Nii, jos miehes nyt vaan on kiinnostunut muodista!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lapsimalli ja tanssija. Edustaa ainakin jotain tanssibrändiä ja niiden vaatteita.  

Nii, jos miehes nyt vaan on kiinnostunut muodista!!

Joo, todennäköisesti kaappihomo. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat