Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielenterveyshoitaja?

Vierailija

Olen 2 lapsen äiti, saan pahoja paniikkikohtauksia ja minulle on tullut pari pahaa, oikeaa fobias ihan tavallisia asioita kohtaan.

Mt-hoitajankin pitää tulla meille kotiin, kun en pysty menemään sinne toimistolle.

Pelottaa, et lastensuojelun vie lapset tmv, kun en aina pääse kotoa ulos ja 6vee pitää viedä eskariin.
Minulla on mies, mutta hän tekee töitä niin ettei voi kuljettaa lasta. Isompi lapsista on jo teini.

Miten tällainen toimii? Mitä se arvioi, kyselee tmv, mulla ei mitään kokemusta...
Lapset voi ihan hyvin, saavat ruokaa ja ovat hyvinvoivia, mies käy kaupassa jne...

Kommentit (5)

Vierailija

Jos olet suostuvainen yhteistyöhön ja sitoutunut hoitoon niin ei tuosta mitään huostaanottoa seuraa. Sen sijaan jos tunnistat ongelman mutta et halua siihen apua niin uskon että terveysalan ihmiset alkavat miettiä miten voivat tukea teitä kotona ja sitten sinusta riippuu se, tarvitseeko miettiä onko koti paras paikka lapsellesi. Eli yhteistuumin pohditte miten tilannettasi voisi helpottaa ja hoitaa.

Vierailija

Minulla ei siis mitään lääkitystä ole, paitsi kipulääkkeitä kipuihin joita pitkäaikaissairauteni aiheuttaa.
Nämä paniikkikohtaukset alkoivat maaliskuussa, kesti 1.5kk ja sain ns. hallintaan ja toissa viikkoon saakka olivat poissa, kun yhtäkkiä alkoikin uudelleen

Ap

Vierailija

Tee kaikkesi parantuaksesi eli ole hoitomyöhteinen ja tee tavoitteeksi että joka päivä pitää pakollakin mennä kodin ulkopuolelle vaikka viemään roskat tai käyt vain pihalla. Miehen kanssa yritä lähteä kauppaan ym. Miehenkään varaan ei elämää voi suunnitella. Mitä tahansa kun voi sattua ja tuollainen toiminta rajoittaa miestäkin ja estää lomamatkat ym. Ei sellaista jaksa

Vierailija

15 vuotta yhdessä ja ei olla lomailtu, raha puuttuu... No se nyt oli sivuseikka.

Joka päivä menenkin ulos, vien eskarilaisen. Nyt pari kertaa en vain ole pystynyt viemään, tänään lapsen mummi sit vei.

Tottakai olen hoitomyönteinen, haluan apua. Siksi soitinkin ja pyysin aikaa.

Iso osa tätä paniikkia on myös kivun pelkoa

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat