Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYÖTÄVIÄ LAHJOJA?

Vierailija

Mistä syötävästä lahjasta ilahtuisit? Oletko saanut lahjaksi jotain mieluista syötävää?

Joululahjoja tässä jo mietitään ja halusin olla ajoissa pohtimassa jos esimerkiksi tehtäisiin vaikka marinoituja valkosipuleita tms. joiden marinointi vie aikaa.

Viime vuonna lahjottavat saivat itse tehtyä marmeladia ja toffeeta. Marmeladi jostain syystä meni piloille ja "suli" mössöksi kuivatuksesta huolimatta, joten ne jää tänä vuonna väliin. Vaniljatoffee taas sai paljon kehuja

Joten olisko kellään vinkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija

Onnistuneita raakavalkosuklaakonvehteja. Itsellä ei onnistu valkeat, tummat kyllä. Mutta näistä ei taida kaikki tykätä. 

Vierailija

Jossain lehdessä olen nähnyt keksilahjan. Esimerkiksi suklaahippukeksien kuivat aineet koottu lasipurkkiin kerroksittain. Mukaan kaunis etiketti ja ohjeet keksien tekoon. Sopisi ehkä lapsille tai leipomisesta innostuneille teineille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hillot, tryffelit, joululeipä

Onko tavallinen mansikka/puolukka/omenahillo liian tylsä vai kaipaisitko jotain erikoisempaa?

Ap

Vierailija

Pesto! Mun ei tule jostain syystä itse tehtyä pestoa ikinä ja tykkäisin tosi paljon jos joku antaisi mulle kotitekoista ja herkullista vihreää pestoa söpössä pakkauksessa. Mahdollisesti mukaan myös jotain mille tuota pestoa levittää että saa maistella heti.

Myös hillot ja chilisoosit yms. kiinnosta. Makeat ei niinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillot, tryffelit, joululeipä

Onko tavallinen mansikka/puolukka/omenahillo liian tylsä vai kaipaisitko jotain erikoisempaa?

Ap

Kaikki itse tehdyt hillot on parempia kuin kaupasta ostetut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat