Hei, teenkö lättyjä

Vierailija

Laiskottaa, mutta tekee mieli jotain hyvää. Potkikaa mua pyllylle, teenkö vai enkö?

Kommentit (11)

Vierailija

Tee vaan. Lätyt tai pannari on terveellistä herkuteluruokaa kun ei vedä överiksi sokerin kanssa. Sitten jotain hilloa vähän päälle, ei puolta purkkia niin nam nam :) Paljon parempi vaihtoehto kuin hakea vaikka suklaalevu kaupasta.

Vierailija

Ehdottomasti! Lättyjä ja mansikkahilloa <3

Olin joskus Budapestissa jossain kahvilassa jossa myytiin makeita ja suolaisia lättyjä. Kävin kahvilassa useamman kerran matkan aikana kun siellä oli niin halpaa, iso valikoima ja ennen kaikkea hyvät lätyt. Kokeilin lättyjä kaikenlaisilla lisukkeilla, mutta kyllä ne parhaat oli ne jonka kanssa oli mansikkahilloa. Mikä sinänsä tuntui yllättävältä kaikkien muiden fiinimpien lisukkeiden rinnalla.

Vierailija

Kiitos potkuista. Lättytaikina turpoomassa ja valurautapannu esillä. Mä syön aina lätyt sokerilla ja mies suolasella täytteellä. 16 ja 20v nuoret ei edes koske lättyihin, en tiedä miksi. T:Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pylly pyörii musiikin tahdissa ja tulee ihania pitsireunus lättyjä. T:Ap

:D Tulee ihan Muumimamma mieleen. Tosin en ole ihan varma, että pyöriikö sen pylly musiikin tahdissa kun se paistaa lättyjä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat