Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näkijää paikalla?

vaikea tilanne

Vaikea tilanne. En tiedä mitä teen. Kaksi vaihtoehtoa. Kumman näet toteutuvan? Miten uuden tuttavuuden kanssa asiat etenee ja minkäsorttiset tunteet hänellä on?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mulle kans ennustus!! 

Koska me saadaan vauva ja onnistuuko se mitä ollaan suunnittelemassa tammikuun alkuun? 

Vierailija

Näen sinulle onnettoman tulevan.

Korteista nostin sotilaan, mutta hän ei ole sinun, vaan toisen naisen.

Sinun pitää tämä mies unohtaa, etkä enää saa kysellä hänen peräänsä.

Vierailija

Ensimmäiselle kysyjälle: uuden tuttavuuden kanssa tulee joku yllätys jomman kumman työhön liittyen esiin, mikä vaikutta myös tuttavuuteen. Mies ajattelee sinusta lämpimästi, mutta valitettavasti hänen mielessään on myös toinen nainen.

Toiselle kysyjälle: En osaa katsoa aikoja, joten vauvasta en tiedä. Liityykö siihen, mitä suunnittelette jotain luksusta, juhlaa? Se näyttäisi onnistuvan hienosti, mutta suhteen naisosapuoli joutuu hoitamaan isoimman osan käytännön järjestelyistä.

Vierailija

Ennustaisitko minullekin. Miten vakavasti lapseni kannattaisi suhtautua harrastukseensa? On lahjakas, mutta tuntuu, että liika satsaaminen vie voimavaroja muualta.

Vierailija

Lapsi taitaa itse pitää melko lailla harrastuksesta? Kortit sanovat, että tällä hetkellä harrastaminen ei vielä mene "yli", mutta on sillä rajoilla, että yhtään enempi alkaa jo rasittaa. Eli ei kannatta ainakaan lisätä harrastukseen käytettyä aikaa, koska siitä seurauksena voi olla ylikuormittuminen.

Vierailija

Tiedättekö, että te ennustusten pyytäjät käytännössä pyydätte aivopesemään itsenne? Teillä on itse valta luoda tulevaisuutenne, mutta sen sijaan että käyttäisitte sitä, haluatte jonkun toisen sanovan mitä tapahtuu, ja sitten uskonne avulla luotte sen toisen ohjelmoiman tulevaisuuden jos uskotte jonkun ennustukseen. 

Ei, ei ole mitään lukkoon lyötyä todellisuutta. Maailmankaikkeus on loputtoman luova ja kaikki mahdolliset vaihtoehdot toteutuvat rinnakkaisissa universumeissa. Mutta jokaisen on itse valittava joka hetki, mitä niistä seuraa, eikä kukaan voi ennustaa muuta kuin todennäköisyyksien tasolla, minkä joku valitsee. Mitä tietoisempi ihminen on, sitä enemmän hän voi halutessaan poiketa siitä mihin hänen henkilöhistoriansa näyttäisi johdattavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

13#, älä ole noin tosikko :)

Näkijä, jos olet vielä paikalla, niin katsotko minullekin?

Täällä 13. Ok, ei olla tosikoita. Ei sillä, mullakin on lahja nähdä todennäköisimpiä toteutumia, mutta en juuri välitä sitä käyttää, koska minusta ihmisten ei kuulu mennä todennäköisimmän mukaan vaan oppia käyttämään voimaansa mennä sinne minne haluaa, ei sinne minne valmiit urat johtaa :) 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat