Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*ENSIKOT PERJANTAINA*~*~*

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viikonloppu alkaaaaaa........!!!!!!

Tänään loppuu taas työt puolenpäivän aikaan, jee! Mutta olen myös herännytkin jo klo 5.30.

Näin aivan kamalaa painajaista viime yönä. Näin unta että lääkäri sanoi ihan noin vaan että joo sulla on molemmissa rinnoissa rintasyöpä. Hyi mikä herätys! En suosittele. Toivottavasti tämä uni on tullut minuun tuolta Salatuista Elämistä, jos olette katsoneet!?!

Tänään aloitetaan oviksen bongaustikutus ja toivotaan että ovis olis nyt viikonloppuna, niin voisi siellä pedissä viettää koko viikonlopun. Ei meinaan olla vielä tässä kierrossa aloitettu pupuilua. Täytyy ottaa kiinni...

Hauskaa perjantaita kaikille!!!

Q:lle hauskaa matkaa ja ihania ultrajuttuja teillä ollut, toivottavati pääsee itsekkin joskus tuohon asti!

+++++

Vierailija
2/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuulumisia Q:lla, ehkä me muutkin jossain vaiheessa päästään sinne saakka... Täällä elellään kp37/25-30 ja aamulla tuli vähän ruskeaa tuhrua paperiin, elikkäs tänään tai huomenna vihdoin pääsen kp1 viettämään.. JES!! Lasketaanko muuten tuhrusta vai kunnon vuodosta toi kp1 ??

Tää perjantai kuluu täällä töissä madellen, ei millään jaaaksaaiisi tehdä mitään. Odotan niin viikonloppua ja raksalle hommiin menoa:)

JoJo; Toivottavasti tekin saatte pian puuhommat pois käsistä ja pääsette perustuksien tekoon. Meillä ne hommat oli viime kesänä ja nyt ollaan jo talossa sisällä hommissa, eli niin sanotusti voiton puolella vaikka vielä on paljon hommia edessä..

Masulle pupuilurikasta viikonloppua:=)

Naksuuuuuu!!! Missä olet??

A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi tänään kp1, eli nyt pääsin virallisesti laskemaan päiviä ovikseen elämäni ensimmäistä kertaa! Tuntuu aika hassulta. Toivon vain, että ylipäätään ovuloin heti ekassa kierrossa pillereiden jälkeen, söinhän niitä yli kymmenen vuotta. Jotenkin tuntuu, että pillerit eivät voi tehdä hyvää hedelmällisyydelle, vaikka joka paikassa sanotaan, etteivät ne vaikuta mitenkään. Saa nähdä, miten nämä kierrot tästä lähtevät. Itselläni ne eivät ole koskaan olleet säännöllisiä, siis silloin kun olen pitänyt vään aikaa taukoa.

Muuten perjantai sujuu piinagradua tehdessä, ja illalla ehkä mennään miehen kanssa syömään johonkin ravintolaan. Pitäis ehkä varata pöytä. Toisaalta leffakin vois olla kiva, ja tietty hyvälle keikalle olis hauska mennä. Mitä muiden enskojen perjantai-iltaan kuuluu? olisko hyviä ideoita Turussa asuvalle illanviettoon?

Vierailija
4/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan ihania uutisia Q:lla! Mä haluun ihan kamalasti, että ite ois tossa vaiheessa joskus ja mielellään mahdollisimman pian. Joku realistisuus on kuitenkin tähän kuumeiluun tullut, kun on huomannut ettei sitä noin vaan raskaudutakaan. Puoli vuotta yritystä takana, jona aikana 5 kiertoa. Ja vuosihan on kuitenkin vielä ihan normaali aika yritykselle¿

Hoyt: mä en huomannut eroa haluissani pilleriaikaan, kun ne lopetin vuosi ennen yrityksen aloittamista. Mutta kun yritys alkoi, tuntui koko halukkuus lisääntyvän, eikä vain ovisaikana! Mies alkuun varsinkin joskus sanoikin, että haluan vaan siksi että haluan vauvan. Jostain syystä kuitenkin nykyään harjoittelu on hauskempaa läpi kierron, kuin aiemmin.

Aurora: tuosta kp:n laskemisesta taitaa olla kahta koulukuntaa, mutta itse oon laskenut vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. Lapsettomuuspuolen lääkärit antavat kuulemma sellaisia ohjeita, että tuhrua ei lasketa ja jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen illalla, laskettaisiin vasta seuraava päivä kp1:ksi. No mä oon kyllä laskenut jos senkin päivän, kun illalla on alkanut.

Masulle pupuiluintoa! Oli muuten ikävä uni. Mullakin joskus tv-ohjelmat saattaa tulla uniin tohon tapaan.

Maitikka: Turusta en tiedä mitään, kun ole koskaan käynyt vaikka asun Helsingissä eli melko lähellä (uskotteko?!)! Me meinattiin noista vaihtoehdoita valita leffa, mennään kattomaan Brokeback Mountainia. Saapa nähdä onko hyvä, kovastihan sitä palkittiin.

Eilen oli ollut puhetta, kuka on jo jotain vauva-tavaraa hommannut. Mä en ole uskaltanut ostaa mitään vaatteita tms vielä vauvalle, vaikken yleensä taikauskoinen olekaan. Syksyllä ostin kylläkin valmiiksi kalenterin raskausajalle (sellaisen, missä on kerrottu joka viikosta mitä tapahtuu mahassa ja tilaa omille muistiinpanoille). Toivottavasti se ei oo ollut esteenä mun raskautumiselle! ;) Ja just ensi viikolla olen menossa hakemaan veljen lasten vauva-aikaiset vaatteet itselleni, kun heillä loppuu säilytystila, ja jos en niitä ota, antavat muualle. Hypistelen niitä sitten varmaan kaiket illat! :)

Missä Naksu ja Mooli?

[color=yellow]Aurinkoista viikonloppua kaikille!

[color=red]Pupuiluintoa ovisbongareille!

[color=lightgreen]Ja +++++onnea piinailijoille![/color]

t. Diotima

Vierailija
5/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no pitkästä, mutta on tässä jonkun aikaa vierähtänyt etten ole kerinnyt täällä pyörähtämään.

Kai siihen on vaikuttanut sekin, ettei meillä tässä kuussa ole vauvahaaveita, mies kun oli reissussa oletetun ovisajan. Kauhean itsekästä, mutta ei sitten ole kauheasti tehnyt mieli kääntää veistä haavassa ja kuulostella muiden ovisbongailuja ja pupuiluja.

Mutta nyt kuintekin mies on jo palannut, kp18/28 joten kohtahan tässä päästään taas tosi toimiin!

Dio, mee ihmeessä kattomaan Brokeback Mountain, on tosi hyvä. Kandee ottaa nenäliinoja mukaan...

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussasäteitä! Meen nyt lukemaan takautuvasti teidän kuulumiset viime ajoilta. Kohta tuun sitten ison kysymyspatteriston kanssa takaisin ;)

Vierailija
6/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen menossa katsomaan Brokeback Mountainin tänään! Avopuoliso ei kyllä halua tulla, mutta äitini on tänään koulutuksessa Helsingissä, ja sovin meneväni hänen kanssaan. Voin sitten purkaa vauvakuumetuskiani hänelle.. Harva opiskelukavereista oikein ymmärtää, miksi 22-vuotias opiskelija (jolla on opinnot vielä vahvasti kesken) haluaisi " luopua vapaudestaan loppuelämäkseen" jne. On vähän orpoa yksin kuumeilla - siksi tämä palsta onkin tosi hyvä keksintö!

Meidän yrittämisajankohta on aikaistunut koko ajan, ja yritän hilata sitä vielä vähän aiemmaksi. " Virallisesti" olemme aloittamassa yrityksen toukokuussa, mutta itse epäilen, että huhtikuu saattaisi olla lähempänä totuutta... Aika hyvä saavutus minulta, kun alunperin puhuttiin aloittamisesta lokakuussa 06! Niin se vaan avopuoliso lämpeää ajatukselle, kun sitä tarpeeksi lämmittelee.. :) Sitä paitsi on aina sanonut haluavansa lapsia melko nuorena.

Onko kukaan teistä minipillerien asiantuntija? Olen käsittänyt, etteivät ne varsinaisesti estä munasolun irtoamista, vaan vaikuttavat vain siihen limakalvojen koostumukseen niin, ettei munasolun kiinnittyminen onnistu. Eli, voiko minulla periaatteessa olla ovulaatio nytkin, vaikka syön pillereitä?

Olen nimittäin monena kuukautena ollut aistivinani oviksen, vaikken ole lämpöjä mittaillutkaan. Jos näin on, pillereiden poisjättämisen jälkeen ei varmaan tarvitse odotella ainakaan oviksen palautumista kuukausia.. Sehän on sitten eri asia, irtoaako munasolu joka kerta..

Vierailija
7/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näkyykö ketään Kandivaiheen-näköistä leffateatterissa! ;)

Vierailija
8/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Oli pakko kirjottaa sulle kun toi teidän tilanne kuulostaa niin samalta ku meidän! mekin ajateltiin aloittaa itse' yrittäminen' juuri joskus huhti-toukokuussa, mutta mä alan käydä jo hiukan kärsimättömäksi!! ;)

Eli luultavasti käy niin että se ajankohta aikaistuu! Saako muuten kysyä mitä opiskelet, oletko siis kandivaiheessa oikeastikin? Virallisesti itse tulin kandix viime vuonna, eli tätä kandivaihetta nyt siis vielä 1,5v....

Hitsi, mun kurssilla on yx tyttö tullut raskaax ja eräs tuttu ylemmältä kurssilta! Olen ihan haltioissani heidän puolesta!!Voih, kumpa aika nyt menis nopeesti ja miekkonen sais paperit koulusta että pääsis hakeen töitä....sit vois alkaa jo...hmmm;)

Millanen leffa toi on, mistä puhuitte? Ketä pääosissa? Itse en oo ollut leffassa miesmuistiin, pitäis ehken käydä taasen...

Viipero!! Missäs lymyilet ja mitäs sinne kuuluu?

Omaa napaa sen verran että kp 22 menossa, ja en tiiä millon se ovis on tullu..olin tuntevinani sen viime la:na, mutta toisaalta tunsin myös eilen kipristelyä, joten ....nyt ei kyl osaa sanoa. Pitää vaan toivoo että kierto olis jo tällä kertaa ' normaalin' rajoissa!

Vierailija
9/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon viimeinen työpäivä jota on jäljellä kiduttavat 2h! Olen alkanut nauttimaan vkonlopuista miehen kanssa aivan eritavalla kun vaihdoin talon sisäisesti toisiin tehtäviin. Ennen olin 2 vuorotyöläinen jossa usein oli vkl töitä ja nyt teen säännöllistä 8.30-16.30. ja vkl aina vapaat! Sain elämääni kaipaamaani säännöllisyyttä.

Minullakin olisi haaveissa joskus rakentaa omakotitalo! Paljon tilaa ympärille. Nykyään asumme omassa 51 neliöisessä asunnossa. Viihdymme siellä todella hyvin mutta jo pelkästään tilanpuute ajaa meidät isomman asunnon hakuun jossakin vaiheessa. Kyllä sinne 1 vauvan kanssa mahtuu oikein hyvin, jota toivottavasti saamme alkaa odottamaan mahd pian :O)

Vkl ei ole kummempia suunnitelmia. Rauhassa olemista ja ystäväpariskunnan luona saunomista huomenissa.

Minua nauratti kovasti kun löysin kohdan jossa naiset kertoivat miesten ajatuksia ja hassujakin kommentteja raskaudesta :O))... En nyt muista, oliko se täällä vauva- lehden sivuilla vai kaksplussan mutta hauskoja olivat!

Eipä mulla muuta kuin oikein hyvää vkl kaikille ja hyviä ovis bongailuja ja + pölyjä!

- JP -

Vierailija
10/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vauvatavaran ostelukeskusteluun sen verran, että olen ihan mieletön Nalle Puh -fani ja löysin tuossa ennen joulua sellasen vauvakirjan joka oli Nalle Puh aiheinen!!! Ja arvaa meinasko se lähtee mukaan!!;) noh, sillon oli miekkonen mukana, joten en viitsinyt, mutta toissapäivänä kävin katsomassa vieläkö niitä ois ollu, mut ne oli LOPPU!! Yhyy...:( Noh, mut ehken niitä vielä jostain löytyy ja toisaalta en mä nyt ehken oikeesti viittis ostaa sitä näin etukäteen...kai..;)

Muuten tietääkö joku et onx tapana, et joku esim. kummi tjms. ostaa vauvalle yleensä sen kirjan? Kaipa sen voi itsekin ostaa..

Ja kyllähän sitä on myös aina pakko käydä niitä vauvanvaatteita hypistelemässä...myönnetään, heh!

Mukavaa vloppua kaikille ja ajelkaa tätejä pois lumipenkkaan ja plussapölyä ja halituksia!!!

Vierailija
11/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiggerX, täällähän minä! Mukavaa kun joku kaipaa :) En oo nyt muutamaan päivään kirjotellu mitään, kun on ollu niin tylsä vaihe kierrossa. Lukenut oon joka päivä pinot. Kp siis nyt 12/+-29 Viime kiertohan oli 29 päivää, joten oletan oviksen olevan pian käsillä... (Toivon vain että kierrot pysyy järkevissä pituuksissa tästä eteenpäinkin.) Pupuilut on aloitettu jo hyvissä ajoin! Oon mitannu lämpöjä, jotka säntillisesti näyttää aina 36.1. Viime kierrossa nousivat kp 14 jälkeen 36.5 joten oletan silloin oviksen tapahtuneen. (Tai ainaski hormonitaso nousi.)

Vauvatavaroista sen verran, että sen verran taikauskoinen oon, etten oo mitään ostellu vauvaa varten. Sellainen hassu juttu tosin kävi, että äitini oli pikkusiskon kanssa yhdessä ostanut pikkuiset vauvahaalarit, kertoivat sitten meille " etteivät malttaneet olla ostamatta niin suloista vaatetta, vaikka eihän me sitä vielä tarvita, ehkä sitten tulevaisuudessa joskus..." Voi kun oisi tehnyt mieli kertoa että kovasti täällä vauvaa jo toivotaan!

Vierailija
12/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas taustaillut vaihtelevalla menestyksellä, mutta joka päivä kuitenkin kurkistanut. Joskus lukenut tarkemmin kuin toisena päivänä.

Tänään sain neuvolasta hormonikokeiden tuloksia. Sanoivat että keltarauhashormooni on aivan liian matala. Se kai siis tarkottaa, etten ovuloi tai ainakin ovuloin hyvin huonosti? Lääkkeillähän tätä kai voi hoitaa? Oliko se sitä Clomifenia vai Terolutia, mitä ne yleensä määräilevät? Ja voikohan tämä olla sitten se PCO? Miten sitä tutkitaan? Ultralla? Lääkäri soittaa minulle ensi viikolla. Katotaan sitten mikä on seuraava askel. Mutta jos joku osaa minua neuvoa, niin mielelläni otan neuvoja ja tietoa vastaan.

Kp 89.

Vierailija
13/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sinkku-piinailija-Oona! Joo - ihan oikeasti! Tänään se täti kyllä tulee, siitä olen ihan varma, mutta outoa, että ekan kerran on tosissaan piinaillut vasta kun on kortsut olleet pelissä! Eihän sitä kuitenkaan ihan ilman seksiäm oo pärjännyt ;) ja onneksi mies sentään on sama vanha tuttu...

Siis asiaan. Nyt kp 28/26 (ollut toki pidempiäkin kiertoja, muttei ihan viime aikoina..). Toissa päivänä illalla oli todella kipeä vatsa ja oletin, että sieltä se tätsy nyt on tulossa ensi yön aikana, ihan oikeaan aikaan siis. Muttei aamulla sitten enää ollut mitään ja ajattelin, että saattoihan tuo johtua liiallisesta kermavaahdon käytöstä (joka muuten meille maitovammaisille aiheuttaa vatsanväänteitä - en vain taas himoissani tajunnut sitä silloin!!) No, eilen odottelin emäntää taas saapuvaksi - ei mitään muuta kun illalla pientä (en osaa kuvailla minkä väristä kellertävän-punaista, ehkä?) vuotoa oli tullut. Tänään sitten aloin jo pohtimaan, että mitäs tämä oikein on?? Mulla kun ei koskaan ole mitään tuhruvuotoja, kun alkaa, niin alkaa kunnolla. Nyt mä olen jo lähes järjiltäni ja aion ihan kohta lähteä apteekkiin testin ostoon! Saatanpa jo tänään pidätellä jonkun tunnin, jos vaikka testaisin. Toisaalta kannattaisi odottaa huomisaamuun vielä, eihän se muija vielä paljon myöhässä ole, mutta kuka jaksaa odottaa niin pitkään?? EN MINÄ AINAKAAN!!

Plussa siis ei todellakaan olisi katastrofi, mutta naurattaisi kyllä, että kortsu tarvittiin, että tämä nainen raskautuu!!

Hauskaa viikonloppua kaikille! Mä tulen laittelemaan tänne tietoa sitten kun sen testin saan tehtyä.

Nyt siis vessan kautta apteekkiin! (joo- käyn vain tarkistamassa tilanteen...)

- Oon@ -

Vierailija
14/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kömpiäinen, sulla on kyllä kurja tilanne! Ite en tiiä juurikaan noista pitkistä kierroista ja ja ovulaatiota " edistävistä lääkkeistä" . Mut uskon, että sun tilanteeseen saadaan apua niistä " lääkkeistä" . Kyllähän lääketiede on tänä päivänä mennyt sen verran eteenpäin, että ongelmiin useimmiten löytyy ratkasut ja hoidot on hyvät. Eikö se lääkäri sitten vielä ottanut asiaa kunnolla esille?

Oonallahan onkin sitten " jännät" paikat! Tuuhan kertoon heti, kun oot testaillut!! Ois varmaan kuiteski aikamoinen ylläri!

Mulla on edelleen aina välillä vihlasuja alavatsalla, mut nyt ei niin paljoo ku muutama päivä sitten. Kp 8, että tiedä häntä, mikä siellä vihloo, mut eipä pidä liikaa tarkkailla. Greippimehua menee taas aina sillon tällön, pitäis käydä apteekista ne multivita-tabletit ostamassa. Tässä kierrossa en siis ala tikuttelemaan, vaan koitan ottaa mahdollisimman rennosti.

Noista vauvatarvikkeista puheenollen, on kyllä tunnustettava, että meiltäkin jotain pientä hypisteltävää löytyy jo. Ja mieskin on kyllä tietonen siitä ja joutuukin välillä toppuuttelemaan mun vauvakuume-intoilua. Mut nyt ei kyllä uskalla ostella mitään, kun ei tiiä, voinko tulla raskaaks sen kohdunulkosen jälkeen. Positiivisella mielellä tässä kuiteski ollaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mua kutsuu työt niin lauantai- kuin sunnuntai-iltana...Ei kauheen kivaa, mut saapahan vähän rahaa.

Vierailija
15/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut tapahtumien täyttämä viiko olen ollut nimittäin netti pimennossa monta päivä työmatkan takia. Tai olisihan mulla ollut mahdollisuus käytää pomon konetta! Ei paras idea niin kuin ei toi punainen vauva teksti tuolla sivun ylälaidassa josta alkuviikosta puhelittekin =)

Olipas kurjia uutisia Essiltä ei muuta kuin uuteen yritykseen ja paljon tsempiä. Oli ilo lukea että olet hyvillä mielin!

Samoin myös kömpiäiselle tsemppistä eiköhän sinun tilanteesi ala selkeytymään kun saat lääkityksen kohdallen ;)

Siten oli vielä jotain mitä piti kommentoida mutta en muista enään lukaisin noi pinot niin pikaisesti läpi. Ei muuta kuin plussa tullia kaikulle.

Niin ja kaikille uusille tervetula mukaan!

-hapö-

Vierailija
16/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, selvittiinhän tästäkin viikosta. Hetkittäin tuntuu, että liiankin hyvin olen toipunut tuosta keskenmenosta, mutta kun en vaan osaa ja halua hirmusesti murehtia asiaa jota en vielä edes ihan täysin todeksi uskonut. Tänään sain verikokeiden tulokset siitä hCG-mittauksesta ja oli lääkäri kuulemma jo ekasta verikokeesta sanonut, että hormonipitoisuudet on niin alhaalla, ettei toista koetta olisi edes tarvittu. Suositus on odottaa ne yhdet menkat ennen yritystä, mutta jos km tuli jo noin alussa niin kai ne kohdun limakalvotkin toipuu nopsaan. No joo, mies sen loppujen lopuksi kuitenkin päättää jatkuuko yritys heti vai vasta ekojen menkkojen jälkeen. Potuttaa jos pitää odottaa, mutta toisaalta pelottaa, että jos ei odota ja tulisi uusi km niin syyttäisikö sitten itseään siitä ettei odottanut vaikkei se välttämättä olisikaan syynä. On tää hankalaa. No joo, viides vuotopäivä menossa, nyt pärjää jo large-phs:illä.

Huomenna olis sukulaisia tulossa käymään. Siivota pitäis ja jotain kahvipöytään tarjottavaa leipoa. Taitaa jäädä aamuun. Ja sitten meneekin taas tohinaksi homma, kun tulevat jo alkuiltapäivästä ja kaupassakin pitää käydä. Hiihtokelitkin jatkuvat taas, tulee edes vähän ulkoiltua viikonlopun aikana.

Plussia ja (vatsaa) pullistavia pupuiluja toivotellen

- Essi -

Vierailija
17/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin joskus joku viikon terolut-kuuri kun menkat tuli pilsujen päälle. Niillä tasattiin se kropan keltarauhashormonin määrä ja pari päivää kuurin jälkeen menkat alkoi ikään kuin normaalisti. Eli ainakin terot on keltarauhashormoneja.

Vierailija
18/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja negaahan se näytti. Taitaa vaan olla pitkä kierto tulossa. Olishan se todellakin ollut ihme, jos nyt olis plussannu. Vieläkään ei siis tätiä näy, eikä oireen oiretta siihen suuntaan. Flunssa sen sijaan pukkas päälle, joten taidanpa mennä koisimaan.

Jos siis joku ihan oikeasti piinailee, niin otan tädin mielelläni vastaan pian, jottei kierrot ala heitellä!

Essille vielä halaus ja jaksamista.. vaikka joutuisitkin odottamaan... kunhan kroppa on valmis...

- Oon@ -

Vierailija
19/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kömpiäinen, taitaa tosiaan se terolut olla keltarauhashormooni, jos olen oikein ymmärtänyt. taitavat sellaiset mullekin runsaan viikon päästä määrätä (eka gynekäynti nyt pillereiden jälkeen kun kierrot pitkittyneet...vähän ehkä jänskättää mitä sanovat *toivoo ettei olis pco*).

maitikka, mitä tekemistä te sitten keksitte? :) itse tein äsken vispipuuroa, että niinkin " terveellistä" tekemistä täälläpäin turun seutua näin perjantai-illan kunniaksi :D ...tarvii varmaan tuo punkkupullo korkata huomenna ettei mee ihan mahottomaks tää touhu ;)

diotima: millä ilveellä ajattelit pysyä järjissäsi kun saat kaikki ne ihanat vauvanvaatteet huusholliisi? :) itse en kyllä voisi vastustaa hipelöimistä ja paisuisi varmaan vauvakuume universaalisiin mittoihin.

eipä täällä sunnassa sitten mitään sen kummempaa,

heippa vaan enskakamut..

-töppönen [color=deeppink][size=3]♥[/size][/color]

Vierailija
20/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=MidnightBlue]...Luppakorva seikkailee taas... Eli yks yökyöpeli kotiutu just harkoista ja suihkunraikkaana maistelee illan punkkulasillista.

Onpas mukavaa, kun on viikonloppu! Miehus vaan on huomiseen iltaan saakka työreissulla. Mutta sainpas sen kuitenkin vielä eilen vällyjen väliin, joten nyt vaan ootellaan ja toivotaan parasta.

Mutta josko tästä istahtais katteleen noita olympialaisten avajaisia. Ei tuu aika pitkäks seuraavien viikkojen aikana, sen verran urheiluhullu olen.

Hauskaa viikonlopun alkua ja plussatuulia tasaisesti koko maahan ja muillekin maille, jos tarve vaatii!!!!

-Amy, kp 22/29/33(?)[/color]