Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on tasokkaimmat nettideittimiehet? Eliittikumppani oli persuksista.

Vierailija

Luusereita ja maalaissetiä täynnä. 

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Voi sentään. Eikö löydykään miestä, joka ottaa tehtäväkseen täyttää sun ahneet rahaan ja materiaaliin liittyvät vaatimukset?

Vierailija

Tinder varmaan aika hyvin korvannut noi nettideitit aikakin kaupungeissa... Ns. tasokkaat miehet etsii hyvännäköisiä naisia ja tinderhän nyt perustuu ihan täysin ulkonäköseikkoihin.

Vierailija

Tasokkaimmat miehet eivät ole netissä. Tasokas mies astuu Ruotsin-laivaan, kietaisee nopeasti 5 vodkaa sisäänsä ja alkaa selittää olevansa LNG-tankkerin ensimmäinen yliperämies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tinder varmaan aika hyvin korvannut noi nettideitit aikakin kaupungeissa... Ns. tasokkaat miehet etsii hyvännäköisiä naisia ja tinderhän nyt perustuu ihan täysin ulkonäköseikkoihin.

Ulkonäkö ei ole ongelmani mutta oon kai liian vanha Tinderiin (yli 40). 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole ongelmani mutta oon kai liian vanha Tinderiin (yli 40). 

ap

Mitä muuta sinulla on tarjota, kuin ulkonäkö? 3 lasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta sinulla on tarjota, kuin ulkonäkö? 3 lasta?

Noiden lisäksi avauksesta tulee ilmi, että tarjoolla on myös reilusti rahannahneutta.

Kuulostaa todelliselta helmeltä.

Vierailija

Kannattaa etsiä esimerkiksi kansainvälisiä  keskustelupalstoja/chatteja esim. harrasteiden parista. Takuulla löytyy kiinnostavampaa ja laadukkaampaa seuraa kuin suomalaisilta deittisaiteilta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaimmat eivät tarvitse tuollaisia palveluja, seuraa löytyy enemmän kuin tarpeeksi ilmankin.

Treffipalstojen tasokkaimmat...

ap

Vierailija

No mulla on 3 lasta kahdelta eri mieheltä, exän tekemiä tatskoja molemmat käsivarret täynnä, lyhkänen räikeäks värjätty tukka, poltan tupakkaa ja alkoholiakin menee jonkin verran. Kiinnostuksia mulla on paratiisihotelli, the bachelor ja moottoripyörä miehet. Olen kyllä laadukas nainen joten turha siitä valittaa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mulla on 3 lasta kahdelta eri mieheltä, exän tekemiä tatskoja molemmat käsivarret täynnä, lyhkänen räikeäks värjätty tukka, poltan tupakkaa ja alkoholiakin menee jonkin verran. Kiinnostuksia mulla on paratiisihotelli, the bachelor ja moottoripyörä miehet. Olen kyllä laadukas nainen joten turha siitä valittaa.

ap

:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat