Jipii. Taitaa olla lähtö synnyttämään...
kello 12 aamulla alkoi supistaan ja nyt väliä ei ole enään kuin 3min. Mies tulossa kotiin töistä.
Kommentit (10)
Minun ei ole koskaan kotoa tarvinnut suoraan mennä. Vaikka neljä synnytysta takana, en edelleenkään " osaisi" lähteä oikeaan aikaan. Kaikki käynnistettyjä n. 2 viikkoa la:n jälkeen.
Mulla viides synnytys alkamassa joten kyllä tässä jo tietää millon lähtee ja kuinka kiire on. Mies tuli mutta ajoi talon ohi. Nyt pihalle vastaan että löytää oikean osoitteen. Taitaa raukka olla sekaisin. =o) Pitää käydä lukemas tää pino kun kotiudun ja kiitos kaikille kannustuksesta ym.
Vaan mitäpä sitä jos on matkaa sairaalaan esim. pari kilometriä...
jos olisin lähtenyt 15min myöhemmin niin en olis päässyt sairaalaan kävelemään autosta. Oli kolmas synnytys ja kestänyt 7-8h ja supistusten väli 5min. sairaalassa ehdin olla 30min ja syntyi. Toivottavasti ap ehtii..
En olisi ehtinyt sairaalaan, jos olisin odotellut milloin supistukset tulee 3 min. välein. Onnea ap:lle, olet varmasti saanut jo pikkuisen elämän ihmeen syliisi!
onnea pienelle ja vanhemmille... ilmeisesti lapsi maailmassa
No, onneksi sitten jossainvälissä lähdettiin,
kerittiin nimittäin oleen sairaalassa tasan 13min kun lapsi syntyi...
tiukille siis veti!
Onnea ap:lle!
itse en olisi ollut surffailukunnossa enää noihin aikoihin. Kun supistuksia tuli tihennä sitä vaan pelolla odotti seuraavia..Av-palsta oli viimeinen mikä mieleen tuli
T: se joka oli 30min sairaalassa.
Ei siellä ketään ole!