Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko näillä sivuilla järkevääkin seuraa?

09.02.2006 |

Meinasin vain että olen ihan uusi ja hieman hakoteillä olin kuin näin lokakuisen pojan tuoreena äiti menin lukemaan noita lokamammojen tekstejä. Niillä taisi olla tänään huono päivä tai sitten ne vain ovat sellaisia.

Kaksinaamaista sakkia sanoisin ja erittäin hyökkäävää. (käykää itse lukemassa jos kiinnosti, en jaksa minä siihen enää puuttua ja vatvoa)

Itse olen 30-vuotias äiti Padasjoelta... Löytyisikö lähikunnista tuttuja tai olisiko muuten vain suurinpiirtein poikani ikäisistä äideistä seuraa?

Oikein hyvää alkavaa perjantaita kaikille!

**Muumimamma ja Valtsu poika*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedä sitten siitä " järkevämmästä" .. =) mut täältä löytyy yksi lokakuussa " poikinut" ... =) Onkohan tää nyt se oikee palsta mulle, eli TAUSTAILIJA LOKAMAMMAT, YHTEISÖN HYLKIÖT =) vai miten se meni..

Joo tosiaan en oo tossa Lokalahjojen pinossa oikein saanu tota sanaista arkkuani auki, ku on nää alkukuukaudet ollu olevinaan melkosta hässäkkää... =( ja kun yöllä on saanu vähän " omaa aikaa" ni oon kyl aktiivisesti lukenu pinoo läpi, mut kommentointi on vaan jostain syystä jääny.. Jotenki se on tuntunu sellaselta sisäpiirijutulta, johon ei oo oikein kehdannu mennä kärpimään.. =)

Mut tosiaan olis kiva jos vaikka tästä tulis sellanen porukka jossa kehtaa suunsa avata.. =)

Vierailija
2/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun =). Olen 31v lokakuisten kaksosten äiti ja uutena surffailijana olen kokenut himpun vaikeana lähestyttävänä isot pinot... En ole jaksanut lukea lokamammoja, mutta johan niitä tuolla av:llakin " kehuttiin" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osannut edes odottaa että joku ajattelisi niinkuin minä:)

olisi kiva kuunnella toisiakin, mutta en minäkään oikein nyt innostunut tuosta heidän pinostaan.

perustaisimmeko oman pinon. Pahastuisikohan se Hansu jos vähän lainaisimme hänen ideaa? Teen meille oman pinon:) jospa nekin jotka pois päättivät eilen lähteä lokamammojen pinosta, niin eksyisivät tänne:)

**lokamuumimamma*

Vierailija
4/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kaikki tervetulleita tonne lokakuisten pinoon, musta ainakin on tosi kivaa kun on paljon kirjoittelijoita ja saa vaihtaa kuulumisia/sattumuksia lapsiperheen arjesta.

Olenkohan mä liian optimistinen kun tälläistä toivon??

Annu