Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta Facen naamakuvapäivitykset?

Vierailija

Mua on alkanut ärsyttää ihan tolkuttomasti ihmisten, varsinkin naisten, profiilikuvien päivitykset. Tai ei niinkään välttämättä se kuvan vaihto, vaan sitä seuraavat kommentit "olet kaunis", "ihana" yms... Jotenkin on alkanut tuntua ihan sairaalta, että kommentoidaan toisten ulkonäköä, vaikkakin positiivisesti. Mutta silti, mikä pointti tossa oikeasti on, että joka toinen typykkä laittaa itsestään nätin kasvokuvan ja muut kuorossa pusuttelevat tämän. Olen itsekin ihan hyvännäköisen, mutta ei tulisi enää mieleenkään laittaa nättinaamakuvapäivitystä faceen, jotenkin ihan ällöttävää.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Saati sitten että joku laittaa itsestään uuden samanlaisen viekoittelevan kasvokuvan joka viikko. Oikeasti: miksi? Joka viikko. Muistuttaakseen kaikille, että edelleenkin on kivannäköinen, vaikka viikko on mennyt? Ja kiva nähdä noita tuttujen tykkäämiä tuntemattomia naamakuvia, puolet facen päivityksistä niitä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole positiivista jos kehutaan? Itse en ole facessa; kunhan kommentoin.

On, mutta tuo myös voimakkaasti ilmi ulkonäkökeskeisyyttä ja siihen liittyvää kisailua.

:)

Surullista miten jotain voi moinen ärsyttää. 

Eikö tälläinen naamakuva vain kerro siitä että kyseisen henkilö on sillä hetkellä kokenut itsensä viehättäväksi ja itsevarmaksi? Enemmän minua harmittaisi se jos joku kokisi ettei hänellä ole oikeutta julkaista itsestään kuvaa johtuen muiden mielipiteistä. 

Vierailija

Nättimys <3 <3

Kaunis..

Ihana oot..

Kaunotar..

<3

Sydän sydän..

Jne jne, plus tuhat muuta lässytys sanaa, jota varmasti kukaan ei livenä toisilleen sano. Teennäistä ja oksettavaa lirkuttelua, esitetään niin ystäviä ja parhaita kavereita, totuus on vaan yleensä valittavasti joku muu.

Vierailija

Minusta on hienoa, että nykynuoret osaavat kehua toisiaan edes netissä. Liian yrmyä porukkaa olemme muutenkin.

Vierailija

Onhan se vähän kornia, kun viiskymppiset kaunottaret siellä kilpaa toisiaan kehuvat. Mutta onhan kommenttien lukeminen omanlaistaan viihdettä sekin.

Itse en vaihda profiilikuvaani ikinä, etten vain saisi noita kaunotar-kommentteja, sillä kai niistä kommenteista sitten pitäisi tykätä? En pystyisi suoritukseen :D

Vierailija

Mun kaveripiirissä ei ole tapana tuollainen kehuminen, joskus saatan itse kirjoittaa jotain " oletpa nätti " tms. jos kuva on oikeasti onnistunut, pelkästään tykkäillään hyvistä kuvista. Itseasiassa kukaan naispuolinen ei oo tainnut koskaan kirjoittaa mitään kommenttia mun ulkonäöstäni, miehistäkin ainoastaan tuntemattomat ovat kauniiksi kehuneet. Ehkä nuorempien hommaa semmoinen sitten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nättimys <3 <3

Kaunis..

Ihana oot..

Kaunotar..

<3

Sydän sydän..

Jne jne, plus tuhat muuta lässytys sanaa, jota varmasti kukaan ei livenä toisilleen sano. Teennäistä ja oksettavaa lirkuttelua, esitetään niin ystäviä ja parhaita kavereita, totuus on vaan yleensä valittavasti joku muu.

Kyllä minä ainakin sanon kavereilleni että he näyttävät todella hyviltä jos ovat johonkin laittautuneet ja oikeasti näyttävät tyrmääviltä. Saatan myös kehua ihan arkisesti jonkun hyvännäköistä vaatetta tai kampausta.

Vierailija

Huvittavimpia on ne kuvat, joissa henkilö ei oikeasti näytä mitenkään erityisen viehättävältä (sori nyt vaan), mutta silti kommentoidaan ihana! kaunotar! aina niin nättinä! Onko se joku kaverina olemisen velvollisuus kehua aina?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huvittavimpia on ne kuvat, joissa henkilö ei oikeasti näytä mitenkään erityisen viehättävältä (sori nyt vaan), mutta silti kommentoidaan ihana! kaunotar! aina niin nättinä! Onko se joku kaverina olemisen velvollisuus kehua aina?

Sinäkö sen päätät kuka on nätti ja kuka ei? Makuja on niin monia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat