Mitä teet jos huomaat jonkun suuttuneen sinulle

Vierailija

etkä tiedä mistä johtuu? Minulla nyt tällainen tilanne, jossa kolme eri ihmistä kohtelevat viileästi. Kaksi heistä sellaisia, joiden kanssa olen aina tullut loistavasti toimeen, toinen läheinen ystävä, joka ei enää vastaa viesteihin tai puheluihin ja toinen työkaveri, joka tuskin tervehtii enää. Kolmannesta ei niin väliksikään, kun olemme aina olleet pintapuolisesti näennäiskohteliaita vaikka emme edes pidä toisistamme. Mietin vain mitä on tapahtunut kun kaikki kolme yhtäaikaa ottavat etäisyyttä? Antaako olla vai kysyäkkö mikä on?

Kommentit (9)

Vierailija

Hyvä neuvo: ei mitään väliä. Kyllä maailmaan ihmisiä mahtuu, uusia ystäviä löytää jokainen. Anna mennä, äläkä turhia kysele perään. Totuutta eivät kehtaa sanoa, joten so what :)

Vierailija

Oletko laihtunut huomattavasti? Ostanut uuden auton, ison talon tms? Pokannut herkun miehen? Tai sitten susta liikkuu joku mehevä juoru...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko laihtunut huomattavasti? Ostanut uuden auton, ison talon tms? Pokannut herkun miehen? Tai sitten susta liikkuu joku mehevä juoru...

En mitään noista :-). Enkä usko juoruihin, koska nämä hlöt eivät liity toisiinsa millään tavoin eikä ole yhteisiä tuttuja joilta kuulis samaa juorua eikä sellasii pitäisi löytyäkään minusta. Ap

Vierailija

Jos läheinen ystävä noin vain lakkaa pitämästä yhteyttä, en kyselisi perään. Mitä ystävyyttä se on  jos asioita ei selvitetä vaan heitetään mykkäkoulu kehiin tosta vaan. Ei kuulosta aikuisten käytökseltä.

Vierailija

En tee mitään. Jatkan normaalisti, jos joku on niin vajaa, että kuvittelee käytöksensä olevan jokin sanoma, niin temppuilkoon, jos ei kerran saa suutaan auki keskustellakseen ongelmasta jota muut eivät tiedä.

Kuvottaa tuollaiset marttyyrit: "mun tunteita on loukattu mä vähän mökötän, että saat kostosi ja vähän lässytät mulle, niin voi oikein rypeä tässä itsesäälisä ja huomiossa". Niin alkeellista ja huomiohakuista, että en todellakaan noteeraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos läheinen ystävä noin vain lakkaa pitämästä yhteyttä, en kyselisi perään. Mitä ystävyyttä se on  jos asioita ei selvitetä vaan heitetään mykkäkoulu kehiin tosta vaan. Ei kuulosta aikuisten käytökseltä.

No eipä tuokaan aikuisen ihmisen käytökseltä kuulosta!

Läheiseltä ihmiseltä kysyisin, olenko loukannut jotenkin. Työkaverilta samoin, mutta hyvän päivän tutun antaisin olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olenko tehnyt jotakin väärin?

Olen --> korjaan asian

En ole --> en tee mitään

Kallistun tähän koska en tiedä tehneeni mitään ja jos jotain on sanottu minusta ja uskoo ottamatta selvää minulta itseltäni, niin omapa on asiansa. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat