Silloin olin kusipää :D Kertokaa

Vierailija

Itse jäin joskus "koukkuun" yhden miehen kanssa kirjoitteluun netissä, enkä tarkoita millään hyvällä. Hän ei ollut ihan tajunnut, että kirjoittelin muuten vain ilman sen suurempaa mielenkiintoa vähän itse kullekin, mutta niin se juttelu vain jatkui ja lopulta tapasimme, vaikkei minulla ollut erityistä intoa siihenkään. Livenä hän näytti...noh.... Normaalilta mieheltä kai? Mutta ei aiheuttanut mitään tunteita enkä jaksanut kiinnostua hänen jutuistaan. Huomasin sortuvani kiinnostuneen oloiseen käytökseen, vaikka todellisuudessa yritin katsoa eri kuvakulmista miehen ulkonäköä ja miettiä voisinko koskaan ihastua häneen. Vikatikki oli kun hänen hengityksensä haiskahti ja minua alkoi ällöttää. Myöhemmin katselin hänen kuviaan netissä ja pöyristyin hänen pukeutumistyylistään. Mitään niin karseaa en ollut nähnyt aikoihin...
En jaksanut selittää, että olen kiinnostunut toisesta (nyt olemme yhdessä tämän toisen kanssa) vaan kusipäisesti vain katosin jälkiä jättämättä.

Oli kyllä aikaa kamalaa huomata, kuinka pinnallinen ja kusipäinen osaan itsekin joskus olla, vaikka sisimmässäni olen kovin lempeä. No, se oli sellainen tapaus se...

Kommentit (14)

Vierailija

Hmm. Hiukan nolottaa kertoa, mutta puolustuksekseni olin 19.

Minä asuin omillani, silloinen poikaystävä kotonaan. Vietimme siis suurimman osan ajasta minun asunnollani. Pojalla oli vain PC joten annoin hänen lainata kannettavaani kun olin töissä jos hän odotti minua asunnollani. 

Vaikka sivuhistoriaa ei ollut tyhjätty, muisti selaimen hakupalkki kuitenkin osoitteen jossa oli vieraillut ja ehdotti sitä minulle kun olin kirjoittamassa samoja kirjaimia sisältävää osoitetta. Kyseessä oli seuranhakusivusto, ja siitähän minä hermostumaan. Menin käyttäjänimikenttään ja kokeilin yksi kerrallaan kirjaimia kunnes sieltä tuli ehdotus. Seuraavaksi kokeilin salasanoja joita hän käytti muihin palveluihin, ja yksi niistä oli oikea. 

Siellä oli aktiivisen profiilin lisäksi aika paljon viestittelyä muutaman kiinnostuneen naisen kanssa, ja treffejäkin pyrkivät jo sopimaan. Minä vastasin näiden muutamien naisten viesteihin kaikkea ihan älyvapaata. Siis sarjaa "äiti kielsi minua juttelemasta sinulle enää" tai "ripuloin koko päivän"... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuolen nauruun, vaikka en ihan varauksetta usko nro 3:n tarinaa.

Yritin kyllä mahduttaa tarinaan mahdollisimman monta selitystä siitä miten tämä oli mahdollista (miksi oli minun koneellani, oli kyllä yrittänyt poistaa sivuhistorian, mistä tiesin käyttäjänimen/salasanan...) mutta kyllä jollain näin hyvä mielikuvituskin voisi olla. Tämä oli kyllä totta ja ne muutamat kaverit joille olen kertonut tunnistaisivat 100 % varmasti. 

Vierailija

Tapahtui noin vuosi sitten. Olin kyrpiintynyt, koska en saanut naisilta ollenkaan vastauksia eräällä seuranhakusivustolla. Ajattelin sitten kokeilla lesbonaista ja laitoin yhden viestin ja parin tunnin päästä oli vastaus sähköpostissa. Uskomatonta, ensimmäinen viesti lesbolle ja heti vastaus. Heteronaisille olin laittanut kymmeniä viestejä eikä ainuttakaan vastausta. No kehittelin tälle naiselle tarinan ja se meni todesta. Vaihdettiin keskenään kuvia, onneksi oli aikaisemmin vauva-palstalla (totta) tavatulta naiselta saatuja alastonkuvia, joten niitä ei löytynyt googlen kuvahaussa. Läheteltiin niitä kuvia toisillemme ja kirjoiteltiin kiihottavia juttuja toisille ja suunniteltiin tapaamista. Piti vähän lukea lesbojuttuja, että sai miehenä tehtyä uskottavaa juttua. Sori

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui noin vuosi sitten. Olin kyrpiintynyt, koska en saanut naisilta ollenkaan vastauksia eräällä seuranhakusivustolla. Ajattelin sitten kokeilla lesbonaista ja laitoin yhden viestin ja parin tunnin päästä oli vastaus sähköpostissa. Uskomatonta, ensimmäinen viesti lesbolle ja heti vastaus. Heteronaisille olin laittanut kymmeniä viestejä eikä ainuttakaan vastausta. No kehittelin tälle naiselle tarinan ja se meni todesta. Vaihdettiin keskenään kuvia, onneksi oli aikaisemmin vauva-palstalla (totta) tavatulta naiselta saatuja alastonkuvia, joten niitä ei löytynyt googlen kuvahaussa. Läheteltiin niitä kuvia toisillemme ja kirjoiteltiin kiihottavia juttuja toisille ja suunniteltiin tapaamista. Piti vähän lukea lesbojuttuja, että sai miehenä tehtyä uskottavaa juttua. Sori

Mikä naiset muuten on, että lesbot vastaa helpommin? Tuskin kirjoitustaidoissa vikaa, kun saa lesbolta vastauksen? Onko heteronaiset krantumpia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei pistä ne av naisen kuvat tännekin!

Ne ei ole yleiseen levitykseen ja ei ollut mikään läski av-mamma.

Oliko karvainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei pistä ne av naisen kuvat tännekin!

Ne ei ole yleiseen levitykseen ja ei ollut mikään läski av-mamma.

Oliko karvainen

Vähän oli pillun päällä kiitorataa, muualla ei ollut ylimääräisiä karvoja.

Vierailija

Ap jatkaa: Mies oli mielestäni kyllä muutenkin ruma ja epäilin sitä jo siinä vaiheessa kun tapaamista sovittiin. Yleisesti ottaen hän oli kai ihan normaalin näköinen, mutta minä olen kranttu...

Jatkakaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Hiukan nolottaa kertoa, mutta puolustuksekseni olin 19.

Minä asuin omillani, silloinen poikaystävä kotonaan. Vietimme siis suurimman osan ajasta minun asunnollani. Pojalla oli vain PC joten annoin hänen lainata kannettavaani kun olin töissä jos hän odotti minua asunnollani. 

Vaikka sivuhistoriaa ei ollut tyhjätty, muisti selaimen hakupalkki kuitenkin osoitteen jossa oli vieraillut ja ehdotti sitä minulle kun olin kirjoittamassa samoja kirjaimia sisältävää osoitetta. Kyseessä oli seuranhakusivusto, ja siitähän minä hermostumaan. Menin käyttäjänimikenttään ja kokeilin yksi kerrallaan kirjaimia kunnes sieltä tuli ehdotus. Seuraavaksi kokeilin salasanoja joita hän käytti muihin palveluihin, ja yksi niistä oli oikea. 

Siellä oli aktiivisen profiilin lisäksi aika paljon viestittelyä muutaman kiinnostuneen naisen kanssa, ja treffejäkin pyrkivät jo sopimaan. Minä vastasin näiden muutamien naisten viesteihin kaikkea ihan älyvapaata. Siis sarjaa "äiti kielsi minua juttelemasta sinulle enää" tai "ripuloin koko päivän"... 

Tää oli hauska. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naiset muuten on, että lesbot vastaa helpommin? Tuskin kirjoitustaidoissa vikaa, kun saa lesbolta vastauksen? Onko heteronaiset krantumpia?

Oisko tarjontaa vähemmän? Luulisin.

Vierailija

Mä tapailin kerran kolmea miestä samaan aikaan... Vahingossa. Huvittaa itseänikin myöntää tämä kun olen kuitenkin ns. kiltti tyttö.

Olin juuri muuttanut parikymppisenä vaihto-opintojen perässä uuteen maahan ja uusien tuttavuuksien huomio tuntui silloin hyvältä ja "turvalliselta". Yhden miehen kanssa tapailin ihan kasuaalisti, oltiin paljon tekemisissä mutta hän sanoi ettei halua parisuhdetta, vaikka kuitenkin käyttäytyi niinkuin oltaisiin yhdessä. No sitten samaan aikaan oli toinen kaveri johon viehätyin sen verran että siitä seurasi satunnaista pussailua ja ajanviettoa. En jotenkin osannut sanoa ei, kun ei siinä mitään vikaakaan ollut. :D Sit kävikin niin että illanvietossa tapasin taas yhden hurmaavan nuorukaisen, joka oli myös kämppikseni kaveri. Tuli juotua liikaa (ei ollut tarkoitus) ja samaan petiinhän siinä sitten päädyttiinkin. Hämmennyksissä olin aamulla. No, tässä vielä kasuaalisti tapailin herra nro 1:tä ja parin viikon päästä kävi niin, että hän oli mulla yökylässä ja eiköhän kämppikseni kaveri sitten osunutkin samana yönä baari-illan jälkeen paikalle! Siinä sitten yön panikoin kun yksi herra nukkui sängyssä ja toinen olkkarissa, että mitenkähän tämän selitän heille aamulla... :D Onnistuin setvimään asiat niin ettei kumpikaan nähnyt toisiaan, kerroin tilanteesta herra nro 1:lle ja hän meinasi olla mustasukkainen, mutta kerroin tästä kämmistäni ja ymmärrettyään että itse oli tehnyt selväksi ettei olla yhdessä, oli tilanne taas ok. Vielä ollaan kavereita nro 1:n kanssa, samoin nro 2:n. Nro 3:n kanssa päädyin tapailemaan vähän aikaa kaiken tämän jälkeen ja ihan eksklusiivisesti, mutta hän halusi päättää yhteydenpidon lopulta siksi koska itse en halunnut parisuhdetta.

On mulla vähän syyllinen olo kyllä siitä että vähän pelailin noita miehiä ihan niinkuin joku pelimies konsanaan (tai olin helppo, ihan sama), ja ajatus tästä huvittaa nykyään, sillä olen todellisuudessa hillitty nörttimäinen naapurintyttö. Ja en aina ollut ihan rehellinen koska en osannut hetkeen valita noiden kolmen herran väliltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat