Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi verhot auki

Vierailija

Pidättekö verhoja auki kun harrastatte seksiä? Oletteko nähneet kun naapurit katselevat teitä tai oletteko itse katselleet naapureita kun siellä on nussittu?

Kommentit (5)

Vierailija

Monesti aamulla ennen töihin menoa seuraan kun naapuritalon nuoripari ottaa pikaiset lakanan laulatukset ihan aamutuimaan :)

Vierailija

Jos verhot jää auki vahingossa eihän sille mitään voi. Jos taas tahallaan on toden-näköistä mitä näyttää. Itselläni jäi kesällä parvekkeen ovi auki vahingossa, eukkoni on kovaääninen saadessaan. Jos joillain toisillakin oli ovet auki niin varmaan kuuli. M

Vierailija

Kesällä olin vakipanon kanssa parvekkeella ottamassa arskaa. Yhtäkkiä naiseni veti sortsini alas ja alkoi imuttaan kulliani. Jeesus, mutta tuntu hyvältä. Sit olin tulollaan, niin nainen veti kullin suustaan ja veteli esinahka pari kertaa rivakasti edestakaisin. Mällit lähti putkeen ja purkautui isossa kaaressa parvekkeen kaiteen yli.

Alla lyllersi joku vanhemman puoleinen nainen. Mälli osui hiuksiin, jonne se jäi vanumaan. Nauratti. Mamma ei huomannut mitään. Kai se kotona jossain vaiheessa hokas.

tähä?

Meikä parveke tuolissa paineli muikkii oikein kunnolla ja just kun mälli lähti emännän sisään ni sulkijalihas petti ja tuli pieni rupsukakka. Huusin kauhusta ja just naapurin muija käänty kattoo ylös ja rupsu osu sitä suoraan silmään. No mut se oli onneks just sen sokee silmä ni ei tajunnu mitään

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat