Voisitko syödä äidinmaidosta tehtyä pullaa?

Vierailija

Ja suuttuisitko jos sinulle kerrottaisiin vasta jälkikäteen mihin maitoon pulla oli leivottu?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No ihan allergioden ja muidenkin takia kannattaisi kertoa ennen. Jälkikäteen kertominen vaikuttaa pieneltä epäluottamukselta ja vittuilulta. Itse voisin kyllä maistaa jos ollaan avoimin mielin liikenteessä.

Vierailija

En tahtoisi kyllä syödä ja kyllä loukkaantuisin, jos jälkikäteen kerrottaisi. Tuntuisi lähinnä kiusanteolta.

Ei maailmani siihen kaatuisi. Mutta epämiellyttävältä se tuntuisi.

Vierailija

Riippuu vähän siitäkin että kenen maitoa se olisi. Mutta olis kyllä vittumaista kertoa jälkikäteen. Järkkäisin jonkun eriteyllätyksen vastavierailukerralle...

Vierailija

En olisi enää tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa joka syöttää salaa eritteitään ruoan seassa muille. Pervo ja pimeämielinen ihminen täytyy olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki voisin. Lehmänmaito tai äidinmaito, maitoa kummatkin. :-)

Hyi helvetti. Minä olen kaikkiruokainen, syön siis kalaa, possua, kanaa yms. Mutta en ikinä söisi ihmisen lihaa vaikka se olisi laillista. En myöskään joisi ihmisen maitoa tai käyttäisi leivonnassa kuten en muitakaan ihmisen ruumiineritteitä; ajatuskin oksettaa. Lehmänmaitoa käytän kyllä ruoanlaitossa ja leivonnassa.

Vierailija

Voisitko syödä ihmisestä tehtyä pihviä? Ja suuttuisitko jos sinulle kerrottaisiin vasta jälkikäteen että pihvi oli tehty ihmisestä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat