Kysymys miehille jotka laukeaa herkästi??

Vierailija

Mitä te teette jotta ette laukeaisi nopeasti/heti? Itse olen kanssa mies ja ongelmana on, että monesti käy niin että jos ensimmäisistä työnnöistä lähtien homma on "menossa kohti rykäisyä". Ensimmäiset työnnöthän ovat tosi hyvältä tuntuvia ja lisäksi ei auta vaikka lykkisi hitaasti koska juuri hidas fiilistely tuntuu herkimmin. Jos taas jyystää täysillä niin tuntuma ehkä vähän katoaa joka on hyvä juttu, mutta siltikin se nussimisen kiivaus saa hyvin herkästi nallin palamaan ja persvaossa kouristelee kun spermat lähtee liikkeelle :/ Vaikka lopettaisi liikkeen niin siltikin saattaa alkaa nykimään ja spruits!

Ei niinkun millään meinaa olla kestoa, ei auta oikein runkkaaminenkaan koska se voi viedä ylipäätään seksin tarvetta pois. Ehkä säännöllisemmät yhdynnät tuo apua, mutta kun elämäntilanteesta johtuen niitä ei ole niin vähän paha. Huono yhdistelmä, harvoin yhdyntää joka sitten ei kestä kauan.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Lisään vielä, että myös naisilta kommentteja kiitos. Haluaisitteko, että mies puuduttaa munaansa jottei koe yhtä suurta nautintoa jos sillä saa kestoa?

Sen vielä lisään, että yleensä mikään mentaalinen puoli ei auta, ei vaikka kuinka ajattelisi renkaiden vaihtoa. Jos sillä onnistuu estämään laukeamisen niin sitten saattaa kadota myös erektio.

Vierailija

Kipulääke tramadol on todettu hyväksi avuksi (on kokemusta) nopeaan siemensyöksyyn. Se on reseptilääke eikä maksa paljoa. Asiansa osaava miestä ymmärtävä lääkäri voi reseptin kirjoittaa, ainakin kokeilumielessä yhden 20 kpl:n pakkauksen. Tiedän, että on äärimmäisen vaikea ottaa asia puheeksi lääkärin kanssa, erektiohäiriöstäkin on helpompi puhua. Priligy-niminen lääke, joka on tarkoitettu nimenomaan nopeaan siemensyöksyyn, on sikakallis, eikä niin tehokas kuin tramadol. Rohkeutta, mies!

Vierailija

Ajattele omaa mummoasi kusella. Vie vähän, tai oikeastaan aika paljon fiiliksiä, mutta toimii.

Naisillahan ei tälläsita ongelmaa ole, mutta haluaisin kuulla asiasta myös naisten mielipiteitä... yrittäkää joskus olla saamatta orgasmia esim suuseksin aikana. Tai mitä mieltä olette siitä että miehenne ajattelee omaa mummoaan aina kun naitte?

Pera

Emla-niminen puudutusvoide on ollut satunnaisessa käytössä. Saa apteekista ilman reseptiä. Sitä terskaan, antaa vaikuttaa muutaman minuutin, pesee pois ja eikun pillun päälle. Auttaa. Eihän se kivaa ole mutta joskus, kun haluaa nauttia, voi askarrella tuubin kanssa.  Oma kestävyys on onneksi kasvanut näin nelissäkymmenissä luonnostaan. En tiedä mikä olisi tilanne jos tulisi uusi kuuma kumppani tai yhden yön hoito. Nyt olen rakastellut samaa naista 15 vuotta joten uutuuden viehätys on karissut ja kuumimmat tunteet historiaa. 

Vierailija

Yököttää nuolla spermaista pildee nussuttelun jälkeen. Olen kyllä tietämättäni saattanut joutua tekemään niin, kun misuni on vähän horahtava ja keikistelee mielellään vieraille miehille.

Nalli lentää herkästi, joten ymmärrän kyllä, että misuni joskus haikailee muiden perään. Olen kyllä yrittänyt parhaani rämpyttää klitorista. Se päättyy aina ininään ja huokailuun, mutta en ole varma teeskenteletkö hän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kipulääke tramadol on todettu hyväksi avuksi (on kokemusta) nopeaan siemensyöksyyn. Se on reseptilääke eikä maksa paljoa. Asiansa osaava miestä ymmärtävä lääkäri voi reseptin kirjoittaa, ainakin kokeilumielessä yhden 20 kpl:n pakkauksen. Tiedän, että on äärimmäisen vaikea ottaa asia puheeksi lääkärin kanssa, erektiohäiriöstäkin on helpompi puhua. Priligy-niminen lääke, joka on tarkoitettu nimenomaan nopeaan siemensyöksyyn, on sikakallis, eikä niin tehokas kuin tramadol. Rohkeutta, mies!

Kiitos vertaistuesta! Lisää nappeja en haluaisi sillä nopeuden ohella ongelmaa on erektiossakin johon on jo nappikuuri. Se pitäisi puuduttaa, mutta kun ei. Eilen oli yhdyntää, kesto noin 20 sek vaikka olin runkannut päivällä. Lisäksi ei edes meinannut seistä erektiolääkityksestä huolimatta ja sitten kun seisoi niin laukesi lähes välittömästi. Voi vittu! Tekisi mieli vetää kulli veitsellä poikki. :(

Saatana että vituttaa kun miettii millaista seksi voisi ollakaan jos erektio olisi kova ja varma sekä vielä kestävä.

Vierailija

Minun kohdallani juttu on näin, jos nainen on hyvän-näköinen ottaa hyvin suihin ja haluaa munaa tämän jälkeen, niin en pysty ensimmäisellä varvilla paljon pidättelemään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasia punkkua alle. Vie herkkyyden. Ei enempää.

Tuskin toimii kaikille. Voi viedä erektion ja/tai halut. Alkoholi tunnesti on aika huono lääke/tuote ylipäätään mihinkään muuhun kuin saamaan pöntön sekaisin.

Vierailija

Voisitko ehkä tyydyttää naistasi dildolla laukeamisen jälkeen? Mikään mummon ajatteleminen ei kuulosta kauhean hauskalta, nautintoahan sen seksin pitäisi olla eikä mitään suorittamista ja kikkailua.

Entä auttaisiko jos tekisitte kaksi kertaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ehkä tyydyttää naistasi dildolla laukeamisen jälkeen? Mikään mummon ajatteleminen ei kuulosta kauhean hauskalta, nautintoahan sen seksin pitäisi olla eikä mitään suorittamista ja kikkailua.

Kyse ei ole tyydyttämisestä vaan siitä, että olisi mukava kun yhdyntä (= yhdessä sisäkkäin olo) kestäisi. Kai jos kyseessä olisi orgasmin saaminen niin sama kai se olisi vaikka kumpikin runkkaisi viereisissä huoneissa. Ihme vastauksia aina nämä nuole tai dildota jos kyse on yhdynnästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole tyydyttämisestä vaan siitä, että olisi mukava kun yhdyntä (= yhdessä sisäkkäin olo) kestäisi. Kai jos kyseessä olisi orgasmin saaminen niin sama kai se olisi vaikka kumpikin runkkaisi viereisissä huoneissa. Ihme vastauksia aina nämä nuole tai dildota jos kyse on yhdynnästä.

Ei se mulle ole sama asia hoidanko itse itseni eri huoneessa vai tekeekö mies mulle jotain. Vähän ihmeellinen ajatusmaailma sulla nyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mulle ole sama asia hoidanko itse itseni eri huoneessa vai tekeekö mies mulle jotain. Vähän ihmeellinen ajatusmaailma sulla nyt.

Ei varmasti olekaan, mutta ei se että työntelee toiseen muovikapulaa tai rämpyttää klitorista sormella ole millään tavalla verrannollinen siihen että mies ja nainen harrastaa yhdyntää. Ymmärrätkö, kyse ei ole orgasmin saamisesta vaan yhdynnästä ja yhdessäolosta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat