APUA!

Vierailija

Mitä tehdä, kun ajuduttu pisteeseen jossa tuntee olevansa maailman rumin ja huonoin ihminen, itsetuhoisuutta lähes joka päivä ja olen vielä tullut juuri jätetyksi maailman vaikemmasta on/off suhteesta. Alaikäinen olen, enkä aio mennä juttelemaan kuraattorille/psykologille. Nähty ja koettu jo eikä ole apua.

Kommentit (7)

Vierailija

No ulkopuolista apua sinä tuossa kohtaa tarvitset, pidit sitä hyvänä ideana tai et. Yksin et tuollaisesta selviä eikä kaverit eikä perhe voi korvata ammattiapua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ulkopuolista apua sinä tuossa kohtaa tarvitset, pidit sitä hyvänä ideana tai et. Yksin et tuollaisesta selviä eikä kaverit eikä perhe voi korvata ammattiapua. 

Tuntuu ettei mikään turha puhuminen vain auta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä, kun ajuduttu pisteeseen jossa tuntee olevansa maailman rumin ja huonoin ihminen, itsetuhoisuutta lähes joka päivä ja olen vielä tullut juuri jätetyksi maailman vaikemmasta on/off suhteesta. Alaikäinen olen, enkä aio mennä juttelemaan kuraattorille/psykologille. Nähty ja koettu jo eikä ole apua.

Kannattaa tietää että olosi on tuttu lähes jokaiselle ihmiselle. Ja tohon boldattuun; jos suhde oli maailman vaikein, eikö ole ihan hyvä että se loppu? Sillä seuraava ei ehkä olekaan maailman vaikein. Pure logic. Sillä seuraaviakin tulee, usko pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei mikään turha puhuminen vain auta.

Oletko kokeillut kognitiivista psykoterapiaa? Siinä on terapeutilla aktiivinen rooli ja terapia on hyvin konkreettista koska siinä tähdätään ajatusmallien muuttamiseen. Esim. terapiakertojen välillä asiakas saa erilaisia tehtäviä/asioita tehdäkseen jotka sitten käydään läpi terapeutin kanssa seuraavalla kerralla. Tietysti terapiassa puhutaankin ja käydään asioita läpi, mutta se ei ole se juttu. Se juttu on se mitä tapahtuu terapiakertojen välillä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat