Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi keskenmenon jälkeen

Vierailija

Onko mahdollista tulla raskaaksi keskenmenon jälkeen ennen kuin ensimmäiset kuukautiset ovat alkaneet ? Jos on niin voisiko joku selittää miten se on mahdollista ? Tai siis miten se munasolu on kehittynyt kun ei ole vielä tullut kuukautisia? Vaikea selittää mitä tarkoitan mutta toivottavasti joku ymmärtäisi. Olen myös miettinyt että kun minulla alkaa kuukautiset niin onko kierto sama kuin ennen raskautta ? Tai siis kun ennen raskautta minulla alkoi kuukautiset aina ihan kuun lopussa niin alkaako ne jatkossa myös kuun lopussa ?
Sain kuukausi sitten keskenmenon rv 10 ja kovasti toivotaan miehen kanssa että tulisin pian uudestaan raskaaksi :)

Kommentit (2)

haaveilija93
Seuraa 
Liittynyt12.3.2015

On mahdollista tulla raskaaksi keskenmenon jälkeen, vaikka kuukautisia ei ole ollut. Tämä mahdollista siksi, koska munasoluhan kasvaa, tulee ovulaatio, jonka jälkeen kuukautiset, ellei sitten raskaus ole alkanut. Ja kuukautiskierto ei välttämättä ole sama kuin ennen... Olit kumminkin rv10, kun keskenmeno tapahtui, joten kropan täytyy hakea taas omaa paikkaansa, jos niin voidaan sanoa. Kuukautiset voivat vaikka seuraavan kerran alkaa kuun eka päivä, vaikka ennen raskautta kuun vika päivä. Kyllähän tuossa kierto muuttuu ja menee sekasin, kun raskaus kumminkin 'sekottaa' naisen kroppaa...

Vierailija

Itse tulin varhaisen keskenmenon jälkeen raskaaksi uudestaan nii ettei kuukautisia ollut välissä. Varhainen keskenmeno tuli 5+1 ja nyt olen raskaana 10+2 :) eli on mahdollista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat