Otin Sirdaludin, että kroppa rentoutuu...

Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Ja voin käyttää koiran. Mm. jalat oli jo niin jäykät, ettei meinannut taipua. No, nyt olen sitten  niin hatarana päästä varpaisiin, etten voi liikkua. Mikä helevetti tätä kroppaa ylipäätään vaivaa?!

Kommentit (10)

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siihen 2mg nappiin kasvaa nopeesti toleranssi. Tosin ei yks semmonen mitään auta, vaan niitä pitää ottaa kaks.

Mie en tykkää ottaa Sirdaludia, en ole ottanut ikinä säännöllisesti. Nyt olen kahden kuukauden sisällä ottanut kaksi. Ekalla kerralla ei tuntunut missään, ei siis auttanutkaan.

Nyt sitten on epämukava, mutta löysä olo. Ei pysty lähtemään ulos.

epätoivoinen

Minä oon vetäny sirdaludia enemmän ja vähemmän jo jonkin aikaa. Milloin lukkoon menneelle alaselälle ja tällä hetkellä niskalle joka ei ole neljään päivään kääntynyt mihinkään suuntaan ilman kyyneleitä ja hampaiden kiristelyä :) ikinä ei ole sirdalud 2mg auttanut mitään. Ei yhtään mihinkään.

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Minä oon vetäny sirdaludia enemmän ja vähemmän jo jonkin aikaa. Milloin lukkoon menneelle alaselälle ja tällä hetkellä niskalle joka ei ole neljään päivään kääntynyt mihinkään suuntaan ilman kyyneleitä ja hampaiden kiristelyä :) ikinä ei ole sirdalud 2mg auttanut mitään. Ei yhtään mihinkään.

Mulla on 2 mg tuo lääke. Naama ja niska/kaula on yhtä huonossa kunnossa kuin ennenkin, mutta jaloista ja käsistä meni voima, ja päässä tuntuu epämiellyttävältä. Jätän tämän lääkkeen taas kaappiin. Edellisellä kerralla ei rentouttanut mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat