Ajattelin säästää hieman rahaa ja ostin eri hiusvärin (halvemman) kuin yleensä

Vierailija

Lopputulos on, että mulla on blondin sijasta ihmeellinen kusenkeltainen/punainen läikikäs tukka. :D
Näytän ihan tärähtäneeltä Weasleyltä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mulle käy noin kun päätään vähän törsätä itseeni ja otan värjäyksen kampaajalla.

Parempi vain pysytellä hyviksi havaituissa tuotteissa.

Vierailija

Mitä tapahtuu, jos hieman tummemmaksi värjättyihin hiuksiin iskee vaaleampaa sävyä? Tapahtuuko mitään, vai vaaleneeko vain juurikasvu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy noin kun päätään vähän törsätä itseeni ja otan värjäyksen kampaajalla.

Joo, todellakin parempi pysytellä niissä hyväksi havaituissa, eli pääsen ostamaan tänään vielä uuden hiusvärin. Se siitä rahan säästämisestä. :/
Ap

PS. Tän hiusvärin mukana tullut hoitoainekin haisi ihan karseelta, ihanku vanhan mummon ummehtunut hajuvesi... :D

Vierailija

No aika erikoista jos blondivärillä onnistuu saamaan itselleen punaista tukkaan. Oliko siellä varmasti oikea väri?  Mikä väri sulla yleensä on ja minkä laitoit nyt? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin joskus värinpoiston mustiin hiuksiin. Tuli kirkkaan keltaset. :D ihan ku olisin vetäny keltasella shokkivärillä.

Just noin se mustissa hiuksissa kuuluukin toimia. Jos haluaa poistaa mustan värin, se värinpoisto pitää toistaa monta kertaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No aika erikoista jos blondivärillä onnistuu saamaan itselleen punaista tukkaan. Oliko siellä varmasti oikea väri?  Mikä väri sulla yleensä on ja minkä laitoit nyt? 

Yleensä Lorealin hiusvärejä, nyt joku Your mood juttu.
Ja jos tukka on luonnostaan tumma, kuten mulla, on se aika normaalia että blodatessa saattaa tulla tällainen gingeri tai keltainen, ei siis mikään kirkkaan punainen wt-tukka. Teininä yritin kerran värjätä hiukset sinisellä värillä, siitä tuli pinkki.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei oo erikoista, siihen tarttee vaan tumman tai punapigmentillä varustetun tukan ja hups; hiusvärit ei toimi samalla tavalla kuin normaalin suomalaisen maantien harmaassa lirussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, jos hieman tummemmaksi värjättyihin hiuksiin iskee vaaleampaa sävyä? Tapahtuuko mitään, vai vaaleneeko vain juurikasvu?

Jos se on ihan kestoväri, eikä vaalennusväri tai värinpoisto, niin vain tyvikasvu vaalenee, muulle ei tapahdu oikein mitään. Väri ei pysty vaalentamaan keinoväriä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tulee lähinnä mieleen, että et noudattanut käyttöohjetta.

Noudatin kyllä ihan pilkulleen mitä käyttöohjeissa luki.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, todellakin parempi pysytellä niissä hyväksi havaituissa, eli pääsen ostamaan tänään vielä uuden hiusvärin. Se siitä rahan säästämisestä. :/
Ap

PS. Tän hiusvärin mukana tullut hoitoainekin haisi ihan karseelta, ihanku vanhan mummon ummehtunut hajuvesi... :D

Tänään oli lanttilassa jollai just samantapaisen hajusta hajuvettä, osaan samaistua. Yäk.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin joskus värinpoiston mustiin hiuksiin. Tuli kirkkaan keltaset. :D ihan ku olisin vetäny keltasella shokkivärillä.

Just noin se mustissa hiuksissa kuuluukin toimia. Jos haluaa poistaa mustan värin, se värinpoisto pitää toistaa monta kertaa.

Yleensä olen osissa poistanut värin mustista hiuksista ja aina tullut oranssi/kusenkeltanen. Se kirkkaankeltanen oli aika cool.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat