Voiko ulkoilla vaikka pois koulusta?

Vierailija

Lapsella mahatauti, kuumeeton, eilisen makasi kokonaa mutta tämään enää vähän maha kipeä. Koulusta tietysti pois tän päivän mutta huomenna varmasti pääsee. Päivä levätään nyt. Jos vointi hyvä onko ok ulkoilla iltasella vaikka tunnin ajan? Saisi vähän raitista ilmaa kun pari pvää sisällä makoillen. Kuitenkin tarkoitus kouluun huomenna. Toisaalta onko väärin ulkoilla jos tänään pois koulusta?

Kommentit (9)

Vierailija

Ei ole väärin. Saahan aikuisetkin käydä ulkona, kaupassa ja mitä vain tehdä vaikka sairaslomalla. Kieltäisin kuitenkin, että kavereiden kanssa ei olla varmuuden vuoksi ettei tarttuisi.

Vierailija

Tietenkin voi ulkoilla. Hyvä että oli kotona tämän päivä paranemassa, ja varsinkin ettei tartuta muita lapsia koulussa. Jos jaksaa/tahtoo kuitenkin ulkoilla, niin mikäs siinä.

Vierailija

Kaikkea sitä täällä kysytään? 

Tietysti voi, jos itse haluaa ja jaksaa. Hyväähän sen tekee vain. Ovatko tällaiset vain tylsyyksissään tehtyjä jutustelualoituksia vai voiko joku tosiaan olla niin avuton, ettei itse ratkaise perheessä tällaisia kysymyksiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, minä olen ainakin kieltänyt. Jos jaksaa ulkoilla jaksaa istua koulussakin.

Tunnin leppoisa ulkoilu, ei vastaa täyttä päivää ärsykkeitä ja virikkeitä.

Vierailija

Heh, mutta kun se meillä tarkoittaisi moporeissua kavereiden kanssa. Ei onnistu, jos poissa koulusta, silloin ei myöskään ulkoilla.

Vierailija

Kannattaa ulkoilla, jos meinaa että seuraavana päivänä kouluun. Siinä sen kunnon näkee, jos ihan väsyy ei ole kouluun meno kuntoinen. Fiksua näin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat