Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Intin käyneitä naisia paikalla?

Vierailija

Löytyykö paikalta armeijan käyneitä naisia? Minkälaisia kokemuksia on jäänyt inttiajoilta? Onko armeijan käyminen hyödyttänyt sinua jollain tavalla?

Kommentit (1)

Vierailija

Itse olen intin käynyt, hieno kokemus oli. Inttiin pitää oikeasti haluta ja olla motivoitunut, en ymmärrä niitä jotka menevät asenteella " menen vain kokeilemaan". Sitten lopetetaan viikon päästä, kun ei nukuta tarpeeksi ja ruoka on sitä tai tätä. Niitäkin oli, jotka ottivat pari kuvaa intin vaatteissa ja se oli sitten siinä.

Aukkia tai Rukkia en käynyt, niistä en osaa kertoa. P- kausi oli henkisesti ja fyysisesti rankin. Totutteleminen kaikkeen uuteen, kuinka puhutellaa ja muutenkin ollaan, uudet säännöt yms. Kaiken ylimääräisen rojun mukana kantaminen. Sirpalesuojaliivi, reppu (painoa helposti toistakymmentä kiloa) ja ase, myöhemmin myös pistooli.

Moni on kertonut saaneensa parhaat kaverit intistä, itse olen ehkä vähän erakko ja teen mieluusti asiat itsekseni, niin ei tullut turvauduttua joukkuelaisiin vaan itseni kanssa sen kaiken paskankin kestin.

Kyllä on ollut apua, työnhaussa, ja muutenkin oma suhtautuminen arkeen. En valita asioista niin helposti, kylmää kestää paremmin.. :)

Kysy pois vaan jos jotain tahdot tarkemmin tietää. Paljon tarinaa olisi, niin en edes keksi kertoa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat