Miten pitkä yhdyntä on mielestäsi liian lyhyt?

Vierailija

Ja mitä teistä yhdyntään pitää liittyä jotta se on hyvä? Entä mitä jotta se on huono?

Otatko itse vastuun, että yhdyntäsi on hyvää ja nautinnollista?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

2 min, liian pitkä 10 min. Hyvä sellainen, että hidasta aluksi ja lopussa vasta kunnon kiihdytys. Huono on sellainen nopea rynkytys alusta loppuun. Otan.

Vierailija

Mulle pääasia on se, että saan. En tykkää pitkästä jyystämisestä. Viimeksi sunnuntaiaamulla rakastelin mieheni kanssa. Kesti noin 5 minuuttia ja mä sain 3 kertaa sinä aikana, kun mies yhden. 

Teinejä talossa, joten tosiaan mitä nopeammin, sitä parempi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2 min, liian pitkä 10 min. Hyvä sellainen, että hidasta aluksi ja lopussa vasta kunnon kiihdytys. Huono on sellainen nopea rynkytys alusta loppuun. Otan.

Panomiehinä itseään pitävät rynkyttää vähintään puoli tuntia ja koko ajan liian kovaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle pääasia on se, että saan. En tykkää pitkästä jyystämisestä. Viimeksi sunnuntaiaamulla rakastelin mieheni kanssa. Kesti noin 5 minuuttia ja mä sain 3 kertaa sinä aikana, kun mies yhden. 

Teinejä talossa, joten tosiaan mitä nopeammin, sitä parempi. 

Minä pidän kylläkin pitkistä ja nautinnollisista rakasteluista, mutta tähän ei tarjoudu nykyään monestikkaan mahdollisuutta; on hyödynnettävä tarjoutuvat  tilanteet  pikapanoilla. Pääasia on, kuten aikaisempi kirjoittaja totesi osuvasti, että saa ylipäätään.

Vierailija

Minulle ei riitä alle tunnin. 20 minuuttia esileikkejä. 30 minuuttia hidasta ja rauhallista rakastelua, jotta saan orgasmin. Ja sitten 10 minuutin jälkileikit. Aina tuntikaan ei riitä. Yksikin tunnin videonauha on sellainen, että orgasmista näkyy vain puoli minuuttia ja nauha loppuu kesken. Pohdimme aina sitä videota katsellessamme, kuinka pitkä se orkku todellisuudessa olikaan. N33D

Vierailija

Mulle yhdynnässä sopiva aika on 2-3 minuuttia, esileikit saa olla vaikka tunteja ja niitten aikana saan jo monta orgasmia. Jos yhdyntä alkaa olla yli 5 minuuttia, koen sen puuduttavana.

n40

N57

Meittiä on niin moneen junaan. Itse tuossa alle nelikymppisenä tapasin miehen, jonka kanssa rakastelimme aina tavatessamme, noin viiden viikon välein, tunnin ja kolme varttia kerrallaan. Pois lukien alkulämmittelyt, jolloin yleensä laukesin ensimmäisen kerran. Terpeetonta sanoakaan, että nautin joka hetkestä, ja sain toistakymmentä o:ta. 

Luulisin tosin, että pitkistä yhdynnöistä ei ehkä ihan nuorena vielä osaa nauttia, en tiedä, muuten en osaa selittää näitä viiden minuutin puutumisen tunteita. Kunnollinen seksi vaatii myös, että luottaa kumppaniinsa, mieluiten silmittömästi rakastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teistä yhdyntään pitää liittyä jotta se on hyvä? Entä mitä jotta se on huono?

Otatko itse vastuun, että yhdyntäsi on hyvää ja nautinnollista?

Ei yhdynnän kesto vaikuta nautintoon.

Se on kokonaisuus... joskus aika ja paikka tekee siitä nautinnollista :)

Vierailija

Vaimoni ei valitettavasti halua, jaksa tai viitsi niin pitkään kuin minä haluaisin. Minun mielestäni itse yhdynnän pitäisi kestää ainakin 20 minuuttia että se olisi kunnolla tyydyttävä, mutta usein minua hoputetaan laukeamaan nopeammin. Vaimolle sopisi paremmin kai 3 minuuttia. Parikymppisenä kai tytötkin jaksoivat paremmin, silloin ei valitettu jos yhdyntä kesti kaksi tuntia.

M42

Vierailija

Kai se virallisesti on alle kolme minuuttia, mutta kyllähän se vaihtelu on mukavaa oikeasti. Joskus sellainen pikapano voi olla tosi kiva ja kiihottava, toisinaan sellainen rauhallinen hellä rakastelu, joskus taas oikein kiihkeä pidempi pano. Miehenäkin kaipaan erilaisia panoja kultani kanssa, mielentilan mukaan on kiva toimia. Pääasia että molemmat olisivat suurinpiirtein samassa fiiliksessä. Ilmeisesti liian nopea siemensyöksy on sellainen juttu, joka ei edes iän mukana paljon muutu. Itsellä ei sellaista ongelmaa ole koskaan ollut, pikemmin on vaikea harrastaa pikapanoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat