Tuttavan kyläilyt.

Vierailija

Olen kerran erehtynyt pyytämään käymään ja hän kävikin, oli vierailulla neljä tuntia. Nyt hän on ottanut tavaksi tulla soittelemaan ovikelloa aina ohitse ajaessaan.

Kaipaan vapaapäiviä ja suurperheellisenä en halua vieraita meille neljäksi tunniksi.
olen tämän sanonut hänelle, mutta hän ei ymmärrä tätä.

nyt on hyvät neuvot tarpeen, kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija

Sanot heti ovella että nyt ei sovi että hän tulee kyläilemään? Jos kysyy miksei niin sanot että ei vaan sovi. Toisille pitää sanoa suoraan.

Vierailija

Kerran olimme lomalla ja hän tiesi tästä. Meillä oli kaveri kotimiehenä. Tuttava oli tullut oven taakse. Soittanut viisi kertaa ovikelloa, hänelle ei ovea avattu. Oli hakannut ulko-oveen niin kauan,että ovi oli aukaistu. Ja kysynyt milloin tulen kotiin. Tämän jälkeen vielä soitti minulle perään.

Huoh. Täytyy sanoa aika suoraan, että ymmärtää. Ahdistunut AP

Vierailija

Voin sanoa, ettei esim. mun anoppi ymmärrä tota siivousvihjettä. Se sanoo vaan "juu siivoa ihmeessä, ei mua haittaa". Suora puhe tepsii parhaiten.

Vierailija

Onkohan hän vähän hei-hei päästään? Millainen tyyppi tulee hakkaamaan ovea ja kyselemään kotiinpaluustasi? Eikä tajua vihjeistä, ettei nyt sovi.

Jos on näin, niin sano ihmeessä selkeästi suoraan, että älä tule enää kylään. Tai tule max. kerran kuussa käymään. Vaikka maanantaina klo 18-19.

Vierailija

Tutustuin naapuriin sillä seurauksella että tuli joka päivä kylään kun pääsin töistä. Ruokailut sun muut eivät haitanneet, kävi lapsien kanssa kotona syömässä ja tuli uudestaan. Lapsetkin aivan hirveitä, sotkivat joka paikan yms. Lähtivät vasta noin 7 aikoihin illalla. Olin yksinhuoltaja ja raskasta muutenkin. Jäi käsitys, että tuli vähän levähtämään (minun piti pitää lapsille jöötä yms.) Liian kauan katsoin sitä touhua, mutta onneksi naapuriin muutti uusi perhe, jossa alkoi noi ravaamiset. Siis loppui kuin seinään kyläilyt. Outo tapaus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat