Arja Korisevalla sairastui rintasyöpään

Vierailija

Arja Koriseva kertoo nettisivuillaan sairastuneensa rintasyöpään ja vetäytyvänsä julkisuudesta vähintään puoleksi vuodeksi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1446431456694.html

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pienitissiset yleensä sairastuu rintasyöpään. Meidän suvun naisilla aina olleet isot rinnat eikä kenelläkään rintasyöpää.

Kyllä minun mummi ja äitini sairastui rintasyöpään, vaikka isot rinnat, samoin työkaveri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pienitissiset yleensä sairastuu rintasyöpään. Meidän suvun naisilla aina olleet isot rinnat eikä kenelläkään rintasyöpää.

ihan oikeestiko isotissisillä on vähemmän?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mummi ja äitini sairastui rintasyöpään, vaikka isot rinnat, samoin työkaveri.

Juu, ei se siitä koosta ole kiinni.

Vierailija

Minä taas muistelen, että pienirintaisilla olisi pienempi rintasyöpäriski. Mun tuttavapiirissä on ollut 3 rintasyöpätapausta, kahdella isot rinnat, yhdellä keskikokoiset, mutta eihän tosiaan noin pieni otos mitään kerro. Mutta eikös Arjalla ole pienet silikonit? Silikonithan tunnetusti nostaa syöpäriskiä. Myös tupakointi, alkoholi ja hormonivalmisteet nostaa riskiä. Ainoat tunnetut suojaavat tekijät ovat em. asioiden välttäminen, normaalipainossa pysyminen, liikunta ja pitkä imetysaika (vähintään vuosi).

Ikävä juttu, onneksi suurin osa selviytyy, toivottavasti Arjakin. Voimia hänelle ja perhelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä taas muistelen, että pienirintaisilla olisi pienempi rintasyöpäriski. Mun tuttavapiirissä on ollut 3 rintasyöpätapausta, kahdella isot rinnat, yhdellä keskikokoiset, mutta eihän tosiaan noin pieni otos mitään kerro. Mutta eikös Arjalla ole pienet silikonit? Silikonithan tunnetusti nostaa syöpäriskiä. Myös tupakointi, alkoholi ja hormonivalmisteet nostaa riskiä. Ainoat tunnetut suojaavat tekijät ovat em. asioiden välttäminen, normaalipainossa pysyminen, liikunta ja pitkä imetysaika (vähintään vuosi).

Ikävä juttu, onneksi suurin osa selviytyy, toivottavasti Arjakin. Voimia hänelle ja perhelle.

Mitä ihmettä sä höpiset???
Ei todellakaan ole Arjalla silikoneja. Arja ei myöskään tupakoi, eikä tietääkseni juurikaan käytä alkoholia ja on aina ollut hoikka ja on himoliikkuja. Imetysajoista en tiedä, mutta ainakaan elänäntavoillaan, tai silikoneilla ei hänen syöpänsä selity.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä höpiset???
Ei todellakaan ole Arjalla silikoneja. Arja ei myöskään tupakoi, eikä tietääkseni juurikaan käytä alkoholia ja on aina ollut hoikka ja on himoliikkuja. Imetysajoista en tiedä, mutta ainakaan elänäntavoillaan, tai silikoneilla ei hänen syöpänsä selity.

Eikä silikonit millään tavalla nosta rintasyöpäriskiä, ei mitenkään. Tästä höpäjättiin silloin kun laitettiin niitä juoksevia silikonipusseja, joisti vuoti silikonia ympäröiviin kudoksiin. Silloinkaan ei ollut kyseessä rintasyöpä vaan syöpä joka aiheutui silikonista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikkien älykkyysosamääräkin samaa tasoa kuin sinulla?

Vierailija

Ei ole rintojen koosta oleellisesti kiinni. Isotissisillä kuitenkin tutkitusti enemmän rintasyöpää, jos rinnassa enemmän rauhaskudosta. Lihavt ja isotissiset ei kuulu ko. ryhmään, mutta jos on hoikka ja luonnostaan isot rinnat niin syöpäriski suurempi ( enemmän soluja joiden toiminta voi häiriintyä)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat