Vatsaa särkee, mutta menkkoja ei näy

Vierailija

Perjantaina alkoi hirveät menkkakivut ja olin jo aivan varma, että nyt alkavat. No eivät alkaneetkaan. Lauantaina vatsaa kipuili taas niin, että piti melkein pysähtyä autolla ajaessa. Tuli siis sellaisia aaltoilevia kipuja alavatsaan, jotka tulivat ja lähtivät yhtäkkiä. Tänään aamusta kipuili vähän, mutta nyt illasta ei mitään. Viimesimmät menkat mulla alkoi 27pv ja tässä ovat nyt n. 3-5pv myöhässä. Ehkäisynä käytämme mieheni kanssa kuparikierukkaa, joka on nyt toista kuukautta vasta käytössä. Pelottaa että jos se onkin nyt pettänyt. Joko tässä voi hakea raskaustestiä ja mikä olisi sopivan herkkä tähän tilanteeseen? Vai onko tämä ihan normaalia, yleensä mulla on kuitenkin alkaneet menkat kipuilusta seuraavana päivänä. Luin jostakin, että kivut voisivat olla kohdun laajenemisen seurauksia. Olen ihan paniikissa, en halua lasta vielä.

Kommentit (5)

Vierailija

Oletko kokeillut kierukan lankoja, että onko paikallaan. Harvemmin nuo kai lähtee paikaltaan niin, ettei sitä tuntisi. Luultavasti sulla on vaan menkat myöhässä.

Vierailija

Kierukan lankoja en ole koskaan oikein kokeillut, kun asennuksen yhteydessä kerrottiin, ettei se ole tarpeellista. Tänään kuitenkin kokeilin ja ihan normaalilta(?) kai ne siellä tuntuivat. Jospa olisivat vain myöhässä, tuntuu kuitenkin oudolta tuo särky.. Ap

Vierailija

Kyllä mä ainakin olen saanut tuossa vaiheessa plussan jo ihan perustestillä.

Noi kivut kuullostavat erehdyttävästi alkuraskaudelta. 

Vierailija

Tänään alkoi särkemään vielä enemmän ja olin jo menossa ostamaan raskaustestiä kunnes, luojan kiitos, kuukautiseni alkoivat. Ap :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat