Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jauhelihakastike on tehty 11 aikaan ja jäi huoneen lämpöön. Voiko syödä?

Vierailija

Jauhelihaa ja tomaattia on sekaisin, ei maitotuotteita. Uskaltaako enää syödä? Söisitkö itse?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ääntä kohti vaan. Jos se olis seissy kesähelteellä auringossa niin sitten en kyllä enää söis. Mutta jos normaalissa huoneenlämmössä näin marraskuussa, niin anna mennä mahaan vaan.

Vierailija

Se on vähän siinä ja siinä. Ehkä tänään vielä, jos lämmität sen kunnolla kiehuvaksi.

Kannattaa vähän tutkia sitä. Jos se haisee/maistuu jotenkin epäilyttävälle, niin sitten roskiin.

Toi on tosi harmillista, jos joutuu heittämään oman mokan takia hyvää ruokaa roskiin.

Vierailija

No en todellakaan söisi noin kauan huoneenlämmössä ollutta soosia! Menisi maha kuralle jne. Miksi niitä sapuskoita ei voi laittaa jääkaappiin?! Häh?!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan söisi noin kauan huoneenlämmössä ollutta soosia! Menisi maha kuralle jne. Miksi niitä sapuskoita ei voi laittaa jääkaappiin?! Häh?!!

Ei sitä sinne jääkaappiin kuumana voi laittaa, eli ollut arvatenkin jäähtymässä.

Vierailija

En söisi. Minä saan muutenkin herkästi jauheliharuuista mahan sekaisin, jauhelihassa on sen verran usein paljon bakteereja. 

Vierailija

Lämmittäisin uudestaan hellalla kunnolla ja söisin. Mä jätän usein ruuan jäähtymään hellalle ja unohdan sit nostaa jääkaappiin :D Saattaa olla aamupäivästä iltaan asti huoneenlämmössä siis. Kertaakaan en ole vatsataudissa ollut lapsuusiän jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat